Weet je hoeveel doping die baart gebruikt als hij aan het schilderen is..........is Lance een kleine jongen bijBram schreef:Ja, dat is dus geen optie, rare baard

Weet je hoeveel doping die baart gebruikt als hij aan het schilderen is..........is Lance een kleine jongen bijBram schreef:Ja, dat is dus geen optie, rare baard
Downforce Hans schreef:Weet je hoeveel doping die baart gebruikt als hij aan het schilderen is..........is Lance een kleine jongen bijBram schreef:Ja, dat is dus geen optie, rare baard
Goeie zaak...Nu komt het echt los. Hopelijk betekent het ook een ommekeer in de sport en is het niet slechts een tijdelijk iets.Downforce Hans schreef:Danny Nellisen geeft nu ook zijn doping gebruik toe...........
Je vergeet nog dat LA zelf bepaalde wie zijn ploegmaten waren, ze kregen allemaal de keuze, of je gaat mee in het LA doping programma of je ligt eruit. Zonder ploeg om je heen win je de tour niet, ook al ben je nog zo goed.Hielke schreef:Maar de frustraties bleven, de vragen en de onzekerheden ook. Hoe kon Armstrong dan toch nog zoveel sneller zijn? Simpel natuurlijk, omdat hij met z'n talent en inzet altijd de sterkste van z'n generatie zou zijn. Zolang ie ook maar ging gebruiken.
Downforce Hans schreef:Weet je hoeveel doping die baart gebruikt als hij aan het schilderen is..........is Lance een kleine jongen bijBram schreef:Ja, dat is dus geen optie, rare baard
Meer een Tobsport........Shakes schreef:Kleine correctie: Voetbal is geen topsport.
Ik geef het ook toe Hans, ik gebruik dagelijks een flinke doses doping in de vorm van Koffie...het spijt me ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Downforce Hans schreef:Danny Nellisen geeft nu ook zijn doping gebruik toe...........
....en hoe zit het met sex (voor de wedstrijd) ?Downforce Hans schreef:Een mars voor het sporten is dat ook doping?
Als ze slikt is het eiwitgehalte te hoogJP schreef:....en hoe zit het met sex (voor de wedstrijd) ?Downforce Hans schreef:Een mars voor het sporten is dat ook doping?
Luco schreef:Goh Boogerd gebruite ook doping.
WAT EEN VERRASSING
Tsja, draait allemaal om geld. De meeste van die renners (net zoals vele andere topsporters trouwens) hebben geen opleiding om op terug te vallen. Dan is het kiezen of delen. Gaan voor het grote geld en met de top mee inclusief snoepjes...of achteraan fietsen, danwel de profcarriere gedag zeggen en postbode worden.Petrolhead Tom schreef: Bloedtransfusies?! Hoe gestoord ben je dan eigenlijk? Ik begrijp dat echt niet.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Dimitri, Google [Bot], Martijn_bmw, PetervdH en 18 gasten