Het leek me leuk om me ook op dit forum aan te melden om zo in contact te komen met meer auto- en trackday enthousiastelingen!
Ik ben Pim, 24 jaar oud en student aan de TU Delft, al hoop ik dit jaar wel af te studeren.

Mijn wagentje is een Toyota Corolla GTSI uit 1997 en nu een kleine vier jaar in mijn bezit. Ik ben er altijd ontzettend zuinig op geweest, maar vier jaar gebruikt als vervoersmiddel in de stad heeft wel zijn tol geëist qua parkeerdeukjes, krasjes etc. Tot overmaat van ramp besloot iemand vorig jaar met chirurgische precisie mijn gehele auto met een sleutel te bekrassen, u begrijpt het wel, de realiteit sloeg een beetje toe, dat een auto perfekt strak houden, vrijwel onmogelijk is.

Het lijdend voorwerp, mijn trots
Daarnaast hou ik ook wel van een beetje (verantwoord) cruisen en bochtjes pakken, dus vorig jaar eindelijk eens de stoute schoenen aangetrokken en een aantal keer wezen vrij rijden op Zandvoort.
Dat beviel me wel zo erg, dat dit zeker vaker op de planning staat komend jaar. De auto was al voorzien van een schroefset en veerpootbruggen, de laatste aanwinst is nu ook een setje 15 inch Toyo R1R plakkers, die dit jaar hopelijk flink voor hun kiezen gaan krijgen.

Kortom, ik ben rustig aan bezig om deze auto wat meer klaar te maken voor circuit rijden, nu toch over niet al te lange tijd dit een hobby auto gaat worden naast mijn waarschijnlijke suffe leasebak. Al hoop ik toch zodra daar budget voor is over een jaartje of wat toch een beter platform voor het circuit rijden aan te kunnen schaffen (Subaru Impreza of een Mitsubishi Evo o.i.d.)
Groetjes Pim