Die foto had op elke pagina kunnen staan........Robin schreef:

Die foto had op elke pagina kunnen staan........Robin schreef:
Ik kan het idd niet meer volgen....Macboy schreef:Ja dat bedoel ik ook Robin daarom snap ik Spijkerhard niet. Of hij snapt mij niet
Het zou juist bijzonder zijn als ik voor de handbak zou gaan. Kans is overigens nog steeds erg groot. Na de rit in de 1M afgelopen weekend dachtik toch weer: wat is het zelf schakelen toch ook briljant !
Daar zit je behoorlijk naast. De handbak is juist veel en veel zuiniger. Niet alleen volgt dit uit de bladen maar ik volg de gebruikers ervaringen op diverse fora en overal is de handbak zuiniger. Zodra je in de automaat versie rijdt weet je meteen waarom: eco pro modus is de enige modus waar de automaat niet terug schakelt. In alle andere modi (normaal en sport en sport+) schakelt de automaat altijd terug bij het gasgeven vanwege de 8 versnellingen. Dat betekent dat je dus ook altijd meer verbruikt dan een handbak waarin je gewoon veel minder schakelt.Tristan schreef:Dat was vroeger zo. Tegenwoordig durf ik wel te stellen dan de nieuwe 8-traps automaten zuiniger zijn dan de handbak.
Tim N schreef:Roken is zo, een witte auto bestellen anno 2013
Bij mij iig wel. Want het is 'n GTI/RS/M135i. Een std 114i(zonder pakket) is een stakker van 'n auto maar 'n std Golf/Megane/Focus is misschien nog wel stakkeriger.Met 'n pakket wordt ie iig niet sneller:) Maar 't maakt 'm wel minder std gezinsbak.Tim N schreef:Uiterlijk ziet een 135i er voor 95% hetzelfde uit dan een 114i met M-pakket.
Het wordt dan misschien een erg lekker sturende auto gevonden en er zijn pk's voldoende aanwezig maar het blijft toch wel een "gewone gezinsauto" al dan niet met wat extra's.
Of worden Golf GTI's, Megane RS-en en soortgelijken nu ook ineens verheven tot iets anders dan dat?
Robin schreef:Jij verwoordt 't ook goed, want wat jij neertypt geldt net zozeer voor jou, is jouw idee, mening Tim.
Neh, daar heb ik niet eens aan gedacht, maar nu je 't zegt. Wit vond ik iets van bestelbusjes/politiewagens/ambulances en rally/racewagens in mijn jeugd. Take your pick:)
Edit: Er zijn maar 'n paar nieuwe karren die ik eventueel in 't wit zou kiezen: Nissan GTR, 997GT3, Lexus LFA, 458 en Aventador.
Ik liep niet, ik jumpteMacboy schreef:Tim: wit is de enige 'kleur' die niet €1000 kost. Alle andere kleuren dus dokken.
Rood is niet leverbaar op een M-pakket 1-serie. Dus ook niet de M135i. Anders had ik zeker rood genomen.
Wit is voor mij de tweede mooie kleur. Ik vond wit in 2000 al prachtig dus liep al ver voor de menigte uit.
Een 135i is een mooie keuze die handbak...........Macboy schreef:Tim: wit is de enige 'kleur' die niet €1000 kost. Alle andere kleuren dus dokken.
Rood is niet leverbaar op een M-pakket 1-serie. Dus ook niet de M135i. Anders had ik zeker rood genomen.
Wit is voor mij de tweede mooie kleur. Ik vond wit in 2000 al prachtig dus liep al ver voor de menigte uit.
Macboy schreef:Tim: wit is de enige 'kleur' die niet €1000 kost. Alle andere kleuren dus dokken.
Omdat IK er 300km mee gereden heb. Goeed lezen en niet zomaar wat neertypen Tom.Petrolhead Tom schreef:Wat loop je toch te janken over die 114i Robin. Met een chip zit dat ding op 180 pk en ben je spekkoper.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten