Klote voor je.
Oei, daarzo? Ja, daar rijdt iedereen minstens 70/80, dus je wordt zo 'meegezogen'. Heel breed, heel overzichtelijk, geen fietsers en voetgangers (mogen daar niet komen), kortom, alle kenmerken van een 70-autoweg binnen de bebouwde kom.Hans GP1630 schreef:Ai bij madurodam.. dat is een autobaan waar je 50km magecht onzin.. dat kan makkelijk 70 of 80km. Is inderdaad een link stukje.. ik rij daar ook altijd te hard.. opletten maar weer!
Klote voor je.
Was een vriend van een klasgenoot van me. Volgens mij met Renault 5 turbo. Oorzaak was nogal 'vaag'? maar snelheid was iig hoog denk ik?Dutch schreef:Ja, da's wel waar, er hangt ook al jarenlang - zeker meer dan tien jaar - een herdenkingskrans aan het hekwerk ter hoogte van Madurodam. Neemt niet weg dat het vrij onduidelijk is aangegeven en dat iedereen je ongeduldig inhaalt als je daar daadwerkelijk 50 gaat rijden...
Hee, heb ik je hier nooit zien posten:Dennis Cavallino schreef:Was een vriend van een klasgenoot van me. Volgens mij met Renault 5 turbo. Oorzaak was nogal 'vaag'? maar snelheid was iig hoog denk ik?Dutch schreef:Ja, da's wel waar, er hangt ook al jarenlang - zeker meer dan tien jaar - een herdenkingskrans aan het hekwerk ter hoogte van Madurodam. Neemt niet weg dat het vrij onduidelijk is aangegeven en dat iedereen je ongeduldig inhaalt als je daar daadwerkelijk 50 gaat rijden...
Had het er van de week nog over met GF bij die plek, dat ik nooit iedere week verse bloemetjes zou neerleggen en dat ik dat ook niet verwacht van mijn naaste(n). Echt bijzonder dat ze dat daar nog altijd doen.
Gebruikers op dit forum: frankie, MarcH, mark123, Martijn_bmw, Nico e39 en 2 gasten