Klote voor je.
Ook mijn rijbewijs ingevorderd!
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Wilbert
- Dutch
Oei, daarzo? Ja, daar rijdt iedereen minstens 70/80, dus je wordt zo 'meegezogen'. Heel breed, heel overzichtelijk, geen fietsers en voetgangers (mogen daar niet komen), kortom, alle kenmerken van een 70-autoweg binnen de bebouwde kom.Hans GP1630 schreef:Ai bij madurodam.. dat is een autobaan waar je 50km magecht onzin.. dat kan makkelijk 70 of 80km. Is inderdaad een link stukje.. ik rij daar ook altijd te hard.. opletten maar weer!
Klote voor je.
Ik rij er ook nooit 50, maar ik blijf er wel altijd onder Mulder, want ze staan er inderdaad regelmatig...
Héél zuur dus, dit.
- Peter Tunissen
-
M@rcel
Dat viaduct heeft toch door de jaren heen heel wat doden opgeleverd. Zeker bij nat wegdek spekglad (laatste dode werd met zijn Vanquish om een boom heen gevouwen, net daarvoor een Golfje waarvan het motorblok uiteindelijk bijna bij Madurodam voor de ingang lag)....maargoed, kunnen ze beter opnieuw asfalteren dan autootje gaan pesten.
Laatst ook net op tijd kunnen afremmen, ze stonden net voor de rechter afslag richting Koningskade 8)
Laatst ook net op tijd kunnen afremmen, ze stonden net voor de rechter afslag richting Koningskade 8)
- Dutch
- Dennis Cavallino
Ik rijd er ook zeer regelmatig, en houd het ook bij meneer Mulder. Enige wat ik daar doe is de oprit pakken vanaf Europol, zo hard mogelijk en liefst op de sliphoek. Dat is best een gaaf bochtje.
Had het even gezegd man, ik was alleen thuis en had 2 lekkere kabeljauwtjes in de koelkast. Die andere heb ik maar weggepleurd (en de kat liep de rest van de avond met een krul in zijn neus omdat ie ook een stukkie mocht).
Had het even gezegd man, ik was alleen thuis en had 2 lekkere kabeljauwtjes in de koelkast. Die andere heb ik maar weggepleurd (en de kat liep de rest van de avond met een krul in zijn neus omdat ie ook een stukkie mocht).
- Dennis Cavallino
Was een vriend van een klasgenoot van me. Volgens mij met Renault 5 turbo. Oorzaak was nogal 'vaag'? maar snelheid was iig hoog denk ik?Dutch schreef:Ja, da's wel waar, er hangt ook al jarenlang - zeker meer dan tien jaar - een herdenkingskrans aan het hekwerk ter hoogte van Madurodam. Neemt niet weg dat het vrij onduidelijk is aangegeven en dat iedereen je ongeduldig inhaalt als je daar daadwerkelijk 50 gaat rijden...
Had het er van de week nog over met GF bij die plek, dat ik nooit iedere week verse bloemetjes zou neerleggen en dat ik dat ook niet verwacht van mijn naaste(n). Echt bijzonder dat ze dat daar nog altijd doen.
- Dennis Cavallino
- Wilbert
Dat er een aantal ongelukken zijn gebeurt klopt. Laat het een les zijn dat je daar gewoon niet te snel rijd anders heb je net zo als ik een klein probleem. Nou heb ik geluk dat ik niet bij een baas werk maar in een eigenbedrijf zodat ik niet naar me baas moet om te vertellen dat ik hem kwijt ben dat lijkt me helemaal een drama.
- Dutch
Hee, heb ik je hier nooit zien posten:Dennis Cavallino schreef:Was een vriend van een klasgenoot van me. Volgens mij met Renault 5 turbo. Oorzaak was nogal 'vaag'? maar snelheid was iig hoog denk ik?Dutch schreef:Ja, da's wel waar, er hangt ook al jarenlang - zeker meer dan tien jaar - een herdenkingskrans aan het hekwerk ter hoogte van Madurodam. Neemt niet weg dat het vrij onduidelijk is aangegeven en dat iedereen je ongeduldig inhaalt als je daar daadwerkelijk 50 gaat rijden...
Had het er van de week nog over met GF bij die plek, dat ik nooit iedere week verse bloemetjes zou neerleggen en dat ik dat ook niet verwacht van mijn naaste(n). Echt bijzonder dat ze dat daar nog altijd doen.
http://www.gummen.org/newforum/forum_me ... id=0861362
Vond het inderdaad toen ook al heel bijzonder dat er nog steeds bloemen worden gelegd.
- Bert ///M3