Eric-328 schreef:Ik denk dat de alleen de verpakking voldoende is. Dat de kroketten erin gezeten hebben geloven de meeste mensen wel.
daar was ik zelf nog geeneens opgekomen zal dat wel doen ik zie hem dit weekend dus komt goed, zal nu even de bestaande filmpjes uploaden (niet super kwaliteit maargoed)
Nieuwe feature en misschien wel eentje die in de toekomst meerdere features gaat leveren!
Mijn familie is sinds oud jaars dag verhuisd naar een nieuw huis hier in Koeweit. Schitterend huis en in de meest dure buurt van kuwait! (beetje idee, mijn vaders baas woont om de hoek hier en heeft een complete straat van 500m voor zichzelf wat ook nog is 200 a 300M diep naar de zee is waar die een eigen jachthaven heeft laten aanleggen....)
Maargoed daar gaat dit niet om, dit gaat om auto's en niet om huizen (dan moet ik naar het offtopic gedeelten gaan). Ik heb hier al eerder verteld over een vriend van me die de eigenaar is van G-Force autoworx kuwait, wellicht 1 van de grootste exoten tuners van het midden oosten (zoniet de grootste) een kleine selectie van hun gamma en de enige die ze mogen leveren in kuwait/middenoosten:
Underground racing (midden oosten)
Kreissieg uitlaten (kuwait)
HRE (kuwait)
backdraft (midden oosten)
etc etc
De eigenaar van het bedrijf kende ik al goed en heb ook regelmatig met hem afgesproken om te gaan toeren met de autos etc etc. maar wist niet waar hij woonde (zijn ze erg prive over in kuwait). Werd ik wakker gemaakt uit mijn middag slaapje (had veel gegeten dus moe). door een redelijk hard startende Lamborghini. waardoor ik naar me raam loop en een knal gele lamborghini murchielago LP640 naar buiten zie rijden. Meteen me camera gepakt en naar buiten gerend waar ik de tuinman de auto zie aftanken met VP racing 103 octaan race brandstof. Toen wist ik zeker, dit is khaled zijn auto (hij is de exclusieve verkoper voor VP racing kuwait) en nam wat foto's. Toen hij buiten kwam stond ie me stom verbaasd aan te kijken en vroeg: are you stalkin me jeroen? waarop ik antwoorde: no im just your new neighboor...
om een schatting te geven van zijn huis.... zijn relax ruimte (duwaniya zoals ze dat mooi noemen) was ongeveer 250 vierkante meter!!!
een dezen dagen gaan we ff de auto's uitlaten, zijn speclist:
Lamborghini murchielago (niet lp640) met straightpipes
Lamborghini murchielago LP640 (2010)
Aston martin DBS
Nissan GTR 2011 (stock)
Nissan GTR 2012 (1400 bhp)
Porsche Turbo S (2013)
Porsche 996 GT2 getuned tot 860 pk!
Ferrari F430
er is vast nog meer wat ik nog niet ken of vergeten ben...
en tot slot het eerste filmpje van binnenin de Mirage GT:
Leuk, maar als het er niet om gaat, het formaat huis en hoe duur die buurt wel niet is, waarom het dan wel benadrukken?
Echt niet relevant, ik denk dat de meeste DF'ers zelf ook wel snappen dat jouw vader niet in een knakenbuurt in Koeweit woont. Die ik, toen ik daar was, niet heb gevonden trouwens.
Bram schreef:Leuk, maar als het er niet om gaat, het formaat huis en hoe duur die buurt wel niet is, waarom het dan wel benadrukken?
Echt niet relevant, ik denk dat de meeste DF'ers zelf ook wel snappen dat jouw vader niet in een knakenbuurt in Koeweit woont. Die ik, toen ik daar was, niet heb gevonden trouwens.
Foto's en filmpjes willen we zien hier
als je geweest ben zegt de naam messila je vast wel wat dat is waar we nu zitten...
en benadrukken niet nee, maar geeft beetje aan wat voor een buurt ik momenteel in zit, ga binnenkort dus opzoek naar nog meer autos weet dat me andere buren een G55 AMG hebben en een Carrera S, aan de overkant een LP560...
Robin Hartog schreef:Hehe idd, of je daar nou woont of niet, ik geloof best dat die wijken daar zo bizar zijn.
Ben wel benieuwd naar foto's van die opritten + auto's en filmpjes vooral.
ik zal kijken of ik morgen bij me buurman zulke fotos kan nemen van zijn meerdere ondergrondse garages (laat zijn supercars niet buiten staan ivm stof en de felle zon) ook weet ik nog wel een huis waar een bugatti SS , reventon en enzo staan naast elkaar... staan alleen wel meestal onder een hoes dus laat het niet echt zien op fotos... miss dat ik daar ook ng ff fotos van maak!
Roy RS schreef:Wat een cool apparaat die mirage!
Als je dergelijke filmpjes en foto's blijft posten, dan lees ik wel door de praatjes heen! Blijf maar gewoon verslag doen van de gekte daar...
Helaas woon ik hier niet meer ivm me studies, maar elke keer dat ik er ben en iets meemaak post ik het natuurlijk! daar is dit forum toch voor?
frank de jonge schreef:120km/h te hard man!!! schaam je
ja nu komt RVV het filmpje weg halen want dat mocht ik desnoods niet meer posten dus snel kijken voordat ie weg is
Laatst gewijzigd door Jeroen K. op 02 jan 2013, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik de filmpjes correct interpreteer dan hebben ze de huil van de V10 een beetje om zeep geholpen met hun uitlaatje...neemt niet weg dat het heel cool blijft!
ik kan je met zekerheid vertellen van niet! ding jankt nog steeds als een malle! zal van het weekend proberen betere filmpjes en geluid te krijgen (was met ramen etc open dus veel wind ruis)... ik ga me best doen voor jullie heren
Als ik het zo lees ben jij een beetje de buurt pauper Jeroen? (just kidding)
Ik denk dat als je je ervaringen wat minder patserig brengt, je een stuk meer positief commentaar krijgt.
Daarmee kan je laten zien dat je groeit als persoon en krijg je ook een stuk meer waardering op dit forum.
Dus kom maar op met de filmpjes en foto's en mooie verhalen over de meest exotische automobielen!
Riceaux schreef:Als ik het zo lees ben jij een beetje de buurt pauper Jeroen? (just kidding)
Ik denk dat als je je ervaringen wat minder patserig brengt, je een stuk meer positief commentaar krijgt.
Daarmee kan je laten zien dat je groeit als persoon en krijg je ook een stuk meer waardering op dit forum.
Dus kom maar op met de filmpjes en foto's en mooie verhalen over de meest exotische automobielen!
ff patsen nog dan: ja wij wonen als paupers in de buurt, maar in nl zouden we in topje van bloemendaal wonen met een huis als dit... geeft een beetje aan hoeveel extremer het hier is!
haha ben bezig mannen! ik doe mijn best voor jullie
Graag eens wat meer foto's van bezienswaardigheden. Ben van plan om ooit nog eens een paar weken rond te gaan trekken daar. Verliefd zijn op de woestijn helpt dan wel. de auto's neem ik op de koop toe