daar was ik zelf nog geeneens opgekomenEric-328 schreef:Ik denk dat de alleen de verpakking voldoende is. Dat de kroketten erin gezeten hebben geloven de meeste mensen wel.

daar was ik zelf nog geeneens opgekomenEric-328 schreef:Ik denk dat de alleen de verpakking voldoende is. Dat de kroketten erin gezeten hebben geloven de meeste mensen wel.
als je geweest ben zegt de naam messila je vast wel watBram schreef:Leuk, maar als het er niet om gaat, het formaat huis en hoe duur die buurt wel niet is, waarom het dan wel benadrukken?
Echt niet relevant, ik denk dat de meeste DF'ers zelf ook wel snappen dat jouw vader niet in een knakenbuurt in Koeweit woont. Die ik, toen ik daar was, niet heb gevonden trouwens.
Foto's en filmpjes willen we zien hier
ik zal kijken of ik morgen bij me buurman zulke fotos kan nemen van zijn meerdere ondergrondse garages (laat zijn supercars niet buiten staan ivm stof en de felle zon) ook weet ik nog wel een huis waar een bugatti SS , reventon en enzo staan naast elkaar... staan alleen wel meestal onder een hoes dus laat het niet echt zien op fotos... miss dat ik daar ook ng ff fotos van maak!Robin Hartog schreef:Hehe idd, of je daar nou woont of niet, ik geloof best dat die wijken daar zo bizar zijn.
Ben wel benieuwd naar foto's van die opritten + auto's en filmpjes vooral.
Helaas woon ik hier niet meer ivm me studies, maar elke keer dat ik er ben en iets meemaak post ik het natuurlijk! daar is dit forum toch voor?Roy RS schreef:Wat een cool apparaat die mirage!
Als je dergelijke filmpjes en foto's blijft posten, dan lees ik wel door de praatjes heen! Blijf maar gewoon verslag doen van de gekte daar...
ja nu komt RVV het filmpje weg halen want dat mocht ik desnoods niet meer posten dus snel kijken voordat ie weg isfrank de jonge schreef:120km/h te hard man!!! schaam je
ff patsen nog dan: ja wij wonen als paupers in de buurt, maar in nl zouden we in topje van bloemendaal wonen met een huis als dit... geeft een beetje aan hoeveel extremer het hier is!Riceaux schreef:Als ik het zo lees ben jij een beetje de buurt pauper Jeroen?(just kidding)
Ik denk dat als je je ervaringen wat minder patserig brengt, je een stuk meer positief commentaar krijgt.
Daarmee kan je laten zien dat je groeit als persoon en krijg je ook een stuk meer waardering op dit forum.
Dus kom maar op met de filmpjes en foto's en mooie verhalen over de meest exotische automobielen!
ik niet ik werk hier niet, me vader werkt voor een petroleum bedrijf...350 Z schreef:Wat voor bedrijf heb je daar Jeroen ?
van paintballen nog! hahahahaShakes schreef:Die uit de BBQ tuin Bram?
Gebruikers op dit forum: SlowCo en 3 gasten