Kuwait, auto's en evenementen.. Terug naar Evenementen!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Jeroen K.

Re: Kuwait, auto's en evenementen..

Bericht door Jeroen K. » 04 mei 2012, 22:54

Tja update nummer zoveel, en voorlopig de laatste...

Momenteel zit ik in de lounge op de luchthaven van Koeweit richting Nederland (helaas). Heb de afgelopen 46 uur geen oog dicht gedaan dus val om van de slaap, Maar daar is een goede reden voor..... ik had een Ferrari 599 GTB tot mijn beschikking voor 2 dagen :) Helaas geen goede foto's kunnen nemen door de k*t camera in mijn zwartebes en ouders die op vakantie zijn met de camera's. Maar ik kan er wel over schrijven, en als ik 1 woord mag gebruiken om de 599 GTB te omschrijven. Dan is dat bizar!

De auto in kwestie, heeft een Aftermarket uitlaat erop zitten van Kreissieg Japan, dus gillen doet hij zeker. Daarnaast is er elke optie die men kon aanvinken in november aangevinkt (ja de auto is van november 2011 en nu al 20000km op de teller!!! daily ride ;) ). Volledig carbon interieur, oplichtende lichtjes in je stuur naarmate de RPM omhoog gaan. en natuurlijk een beul van een 12 cilinder in het vooronder! Het gaat als een achterlijke, remt als een achterlijke, en neemt bochten als een achterlijke. Zo'n maand geleden had ik zijn gallardo mee als cadeautje voor mijn vader zijn verjaardag (werd 50) maar dit is voor mij toch veel meer magie dan een AUDI.....

dan toch maar 1 foto van de auto...
Afbeelding

Rebel

Bericht door Rebel » 04 mei 2012, 23:37

Thrilling final chapter!

Of was dit de clifhanger ...tot je terug bent in Nederland?

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 05 mei 2012, 07:14

Er zit een eventuele clifhanger.. die komt als het doorgaat na Fast-Car-Festival......

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 30 dec 2012, 12:38

Tja, en dan sta je opnieuw verbaasd te kijken van lokale vrienden.

Momenteel zijn we bijna klaar met onze verhuizing en staat mijn eigen M3 bij de garage/tuner om de remmen te doen. Dus heb ik alle tijd van de wereld om mijn ouders te helpen om te verhuizen. Tussendoor ben ik even bij starbucks koffie wezen halen en dan kom je de volgende auto tegen: een Gemballa Mirage GT (op basis van de Porsche Carrera GT)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat ik deze fotos had genomen werd mijn naam geroepen, ik kijk om en staat een vriend van mij met de sleutels van de auto in zijn handen. Ik wist dat hij 2 maanden geleden zijn eerste Carrera GT total loss had gereden omdat hij een drift niet kon houden. Maar dat dit zijn vervanger zou worden wist ik niet!

We gingen meteen maar is een rondje rijden en moet zeggen wat een geluid alleen al! en auto loopt natuurlijk als een malle! Als vergelijk waar ik vanuit een sprint rij en 180 rijd met volop accelereren (volledig standaard E46 M3), zat hij al op de 260/270 en dat met al schakelen bij 5500 rpm (motor was nieuwe auto heeft pas 400 km op de teller staan sinds aflevering aan hem). Echt een wereld van verschil dus in vermogen en snelheid!

Volgende week kom ik hier op terug, hij had weinig tijd en gaan van het weekend er een dagje op uit met de Gemballa, maar waarschijnlijk ook met 1 van zijn anderen (denk aan 458 spider, SL65 AMG black, SLR 722 convertable). Ik neem dan ook de GoPro camera mee en gaan leuk filmpjes maken en heel veel geluid maken! en ik moet hem ook nog leren driften omdat hij het zelf niet kan... dat gaat wat worden in de Mirage GT ;)

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 30 dec 2012, 12:40

Tof verhaal! Ik zie die filmpjes graag tegemoet. Maaruh, driften in een Carrera GT? Dat ding is toch zo listig als een opgefokte schorpioen?

dvh

Bericht door dvh » 30 dec 2012, 12:43

Gaaf ding !

GTRene

Bericht door GTRene » 30 dec 2012, 12:48

mooi ding, :df:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 30 dec 2012, 12:51

Petrolhead Tom schreef:Tof verhaal! Ik zie die filmpjes graag tegemoet. Maaruh, driften in een Carrera GT? Dat ding is toch zo listig als een opgefokte schorpioen?
Je moet inderdaad van goede huize komen om een beetje te kunnen driften met een C GT ja.

Gaaf ding verder! Lekker ook in het geel. :) over twee weken zelf eens de gekte in Dubai meemaken, post wel een paar foto's hier dan. :)

Jurriuit

Bericht door Jurriuit » 30 dec 2012, 15:29

Toch grappig dat Spykerboy op autoblog precies dezelfde snaar weet te raken als hier.....
http://www.autoblog.nl/gemballa-mirage- ... s-knalgeel

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 30 dec 2012, 17:08

Jurriuit schreef:Toch grappig dat Spykerboy op autoblog precies dezelfde snaar weet te raken als hier.....
tja kan ik daar op zeggen, hollanders snap ik niet :)

carrera GT schijnt inderdaad lastig te zijn kwa driften, dus nu wil ik het zelf meemaken ook. en hij wilt zelf in de gemballa kunnen driften... heb nu al een 2 tal filmpjes (startup en ff stukje rijden) die zal ik asap posten

Riceaux

Bericht door Riceaux » 30 dec 2012, 17:50

carrera GT schijnt inderdaad lastig te zijn kwa driften, dus nu wil ik het zelf meemaken ook. en hij wilt zelf in de gemballa kunnen driften... heb nu al een 2 tal filmpjes (startup en ff stukje rijden) die zal ik asap posten
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ie weer een nieuwe CGT kan aanschaffen. Driften en een CGT, geen goeie combo.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 30 dec 2012, 18:10

Tim Schrick vermaakt zich er wel mee, maar zoals ik al zei; moet je van goede huize komen. :mrgreen:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iR2nVOK0WZU&noredirect=1[/youtube]

JP

Bericht door JP » 30 dec 2012, 18:23

Jeroen leert die theedoek wel wat driften is in de CGT !

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 30 dec 2012, 18:26

Tja van een tonnetje of 6 ligt meneer niet wakker, zijn familie is meer dan 9 miljard waard dus geld zat.... is kijken of ik ze kan pooien om me te sponsoren met racen ook :kikker:
JP schreef:Jeroen leert die theedoek wel wat driften is in de CGT !
haha we gaan maar ff een goed lege plek zoeken ervoor ;) ik weet wel waar, doe het daar zelf ook met de M3, enige nadeel zijn de lantaarnpalen waar je goed een auto omheen kan vouwen als je teveel van de auto (en jezelf) vraagt.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 30 dec 2012, 19:46

Robin Hartog schreef:Tim Schrick vermaakt zich er wel mee, maar zoals ik al zei; moet je van goede huize komen. :mrgreen:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iR2nVOK0WZU&noredirect=1[/youtube]

Tim Schrick is zo'n held! Heerlijk zoals hij deze auto gebruikt!

Metchu

Bericht door Metchu » 31 dec 2012, 14:31

Jeroen K. schreef:
Jurriuit schreef:Toch grappig dat Spykerboy op autoblog precies dezelfde snaar weet te raken als hier.....
tja kan ik daar op zeggen, hollanders snap ik niet :)

ik zou een foto met brood ook wel lachen vinden hahaha!

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 31 dec 2012, 14:47

Haha. Daar dacht ik ook al aan. Maïsbrood in dit geval.

Emiel

Bericht door Emiel » 31 dec 2012, 14:57

Roy RS

Bericht door Roy RS » 31 dec 2012, 15:10

whehe, dat was een topstreek inderdaad! ben wel benieuwd naar de filmpjes, Carrera GT is zo cool! (ook al hebben ze hem seksueel misbruikt en is ie geel uitgeslagen)

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 31 dec 2012, 16:25

moet ik ook de custard test doen.... kijken of hij dat toestaat :P doe ik het met een pak dobben kroketten :P

Tim N

Bericht door Tim N » 01 jan 2013, 16:10

:thumbup:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 01 jan 2013, 17:57

Jeroen K. schreef:moet ik ook de custard test doen.... kijken of hij dat toestaat :P doe ik het met een pak dobben kroketten :P
Dat is wel een leuke actie. :mrgreen:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 01 jan 2013, 22:13

Robin Hartog schreef:
Jeroen K. schreef:moet ik ook de custard test doen.... kijken of hij dat toestaat :P doe ik het met een pak dobben kroketten :P
moet wel zorgen dat ie er dan mee naar me huis toe komt, anders wordt het een beetje moeilijk om de hele dag een pak krokketten mee te nemen bedenk ik me net (niet tekoop hier, moet men illegaal meenemen dus beetje zonde om daarna weg te gooien, ga me best doen) ;/ anders moet het met iets anders gebeuren... :P

Roy RS

Bericht door Roy RS » 02 jan 2013, 10:38

FILMPJES!!!

Eric-328

Bericht door Eric-328 » 02 jan 2013, 10:49

Jeroen K. schreef:
Robin Hartog schreef:
moet wel zorgen dat ie er dan mee naar me huis toe komt, anders wordt het een beetje moeilijk om de hele dag een pak krokketten mee te nemen bedenk ik me net (niet tekoop hier, moet men illegaal meenemen dus beetje zonde om daarna weg te gooien, ga me best doen) ;/ anders moet het met iets anders gebeuren... :P
Ik denk dat de alleen de verpakking voldoende is. Dat de kroketten erin gezeten hebben geloven de meeste mensen wel. :blink:

Plaats reactie