Tja update nummer zoveel, en voorlopig de laatste...
Momenteel zit ik in de lounge op de luchthaven van Koeweit richting Nederland (helaas). Heb de afgelopen 46 uur geen oog dicht gedaan dus val om van de slaap, Maar daar is een goede reden voor..... ik had een Ferrari 599 GTB tot mijn beschikking voor 2 dagen

Helaas geen goede foto's kunnen nemen door de k*t camera in mijn zwartebes en ouders die op vakantie zijn met de camera's. Maar ik kan er wel over schrijven, en als ik 1 woord mag gebruiken om de 599 GTB te omschrijven. Dan is dat bizar!
De auto in kwestie, heeft een Aftermarket uitlaat erop zitten van Kreissieg Japan, dus gillen doet hij zeker. Daarnaast is er elke optie die men kon aanvinken in november aangevinkt (ja de auto is van november 2011 en nu al 20000km op de teller!!! daily ride

). Volledig carbon interieur, oplichtende lichtjes in je stuur naarmate de RPM omhoog gaan. en natuurlijk een beul van een 12 cilinder in het vooronder! Het gaat als een achterlijke, remt als een achterlijke, en neemt bochten als een achterlijke. Zo'n maand geleden had ik zijn gallardo mee als cadeautje voor mijn vader zijn verjaardag (werd 50) maar dit is voor mij toch veel meer magie dan een AUDI.....
dan toch maar 1 foto van de auto...