Spijkerhard schreef:Je bent mn moeder denk ike tegengekomen (1942).Met dit weer laat ze de motor wel eens staan, slecht voor dr nieren, leent ze de V70R van mn broer.
Haha Chris.Chris van S. schreef: Ongelovelijk was het moment dat een Saab 9000 gewoon voorbij kwam gedoken met een snelheid die zeker een flink stuk hoger lag met mischien wel dezelfde oma achter het stuur die rico vandaag tegen is gekomen.
Jup, dat kan ik beamen. Een ander jaar, onderweg richting de wintersport in een gechipte Opel Vivaro dik 210 op de teller. Eerste stukje ging lekker vlotZo reed ik een tijdje terug ergens op een Nederlandse snelweg.... met 180 km/u. Kijk je in je spiegel, zit er goddomme een bestelbus te drukken die je vervolgens met 190 inhaalt. Die dingen lopen ook steeds harder.
Mooi hè; 't is nu hier in de buurt rustig aangezien de jongens van Van Ginkel niet mee doen, maar anders komen ze hier ook om de zo veel tijd wel eens voorbij knallen; vooral leuk om te zien hoe ze het stoplichtsprintje bij het verkeerslicht voor het kantoor afraffelenindobesar schreef:Nog gekker is het als je van de linkerbaan wordt gedrukt door een vrachtwagen. Het bleek De Rooy te zijn, op weg naar de test faciliteit in Sint-Oedenrode.
Nondejus, wat een geweld/kracht is dat.
Dat is er een voor open doel Joop, maar ik zal hem er niet in schietenJoop schreef:
Ze knallen ook vrij gemakkelijk met je mee op de landweggetjes; best impressive zo'n truck op snelheid achter je.
HerkenbaarLuco schreef:Wel eens andersom meegemaakt, terug van het slalommen op Lelystad, samen met Erwin, ik in de Alpine en Erwin met een aangepast vijfje.
225 op de teller een ferrari opduwen met de Alpine, gaat die man opzij, ik haal hem in, komt die weer naar links, zit er ineens een vijfje te duwen met 225 op de klok.
Die blik van die man Priceless
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, De fiscalist, EvdP, ivo-b, Kadett, Majestic-12 [Bot] en 6 gasten