Luco schreef:Wel eens andersom meegemaakt, terug van het slalommen op Lelystad, samen met Erwin, ik in de Alpine en Erwin met een aangepast vijfje.
225 op de teller een ferrari opduwen met de Alpine, gaat die man opzij, ik haal hem in, komt die weer naar links, zit er ineens een vijfje te duwen met 225 op de klok.
Die blik van die man Priceless

Herkenbaar
1,5 jaar terug met de 205 's nachts op de snelweg een R8 tegengekomen die duidelijk aan het warmrijden was om het tempo op te voeren.
Kwamen samen achter 2 inhalende vrachtwagens uit en hoorde hem terugschakelen, ik hetzelfde gedaan met het idee eens te zien hoe hard zo'n R8 weg loopt (gok trouwens dat het de V8 was) en hij liep inderdaad vlot weg. Alleen stopte hij rond de 180.
Ik er voorbij met de 205, hij al een beetje verbaasd kijken en mij weer voorbij. Ik weer met 200, zo ging het door totdat mijn tomtom 230 km/h aan gaf en ik me toch niet helemaal op m'n gemak voelde met die snelheid in een licht 205-je
Kerel ook flink verbaasd en nog even naar elkaar geseind toen ik het gas los liet en achter elkaar met een 180 de weg vervolgd. Toen ik de afrit nam die ik moest hebben werd er nog even een keertje geseind met de knipperlichten. Erg sportieve kerel was dat