Weer lekker aan de Jägertjes!-Menrik- schreef:Nog een weekje en dan mag ik met één brede plank ook weer richting Oostenrijk.
Begin van het seizoen (laatste week oktober) al 4 dagen naar Hintertux Gletsjer geweest, heerlijk!

Weer lekker aan de Jägertjes!-Menrik- schreef:Nog een weekje en dan mag ik met één brede plank ook weer richting Oostenrijk.
Begin van het seizoen (laatste week oktober) al 4 dagen naar Hintertux Gletsjer geweest, heerlijk!
steve smith schreef:
Dat is goed nieuws! Wij zitten eind van de week wat verderop in Kaprun en dan zit je nog steeds in het Zillertal geloof ik...Spijkerhard schreef:Zit nu lekker in Königsleiten.
Gisteren had een onverlaat de Föhn aan laten staan en was het zo'n 15 graden, maar desondanks was het boven perfect skieen. Even rekening houden met schaduw en zonhellingen, maar nog steeds perfect skieen.
Vandaag weer rond het vriespunt, na de middag wat hardere pistes, maar zeker geen klagen voor de wat ervaren skiërs.
Vannacht wordt er 40cm neuschnee verwacht, dus dat klinkt perfect.
Vanaf woensdag of donderdag weer slowboarden met de dochters!
Ik was er afgelopen weekend. Sneeuwcondities bovenaan goed, onderaan en buiten piste kut. Als snowboarder is dat daar ook niet het meest ideale gebied.DDX schreef:Ik ga 6 januari weekje naar les 2 alpes.
Alleen nog maar in zomer geweest, nu maar eens in de winter kijken.
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, Google [Bot], MarcF, Sander-E46 en 1 gast