@Erik, 'we'nemen helemaal geen rollenbank van X, Y of Z. We 'nemen'helemaal niks.\
We nemen het feit dat ettelijke E9x M3s maar 25whp gemiddeld méér hebben op zelfde rollenbanken dan de standaard 1Ms. Terwijl ze te boek staan voor 80pk meer(420 tov 340) .
En dat 'we' het voor gezien houden om over deze M te fappen etc etc. Dat bepaal ik zélf wel even mijn draadje.
Jij mag in jouw draadje je uitleven met getallen/vermogens/koppel en snelheden waarbij IK nog nooit filmpjes heb gezien.

@Macboy, tuurlijk weet ik dat wel wat je allemaal zegt. Er zijn hier 'n redelijk aantal DFers die een potje kunnen sturen dat ook. Behalve Hielke

@gerardR. Klopt. Als die prijzen zakken gaan, wat ze nog gaan doen wat je voor inruiler(eventueel) krijgt die zakt ook mee. De kop is er iig dik af. En zelfde kms wat ik had. Wonderwagentje. Mijn prijs icm feelgoodfactor is top. Daar gaat 't (bij mij) om. Dat had ik niet bij de E90 M3 bijvcoorbeeld Het zijn niet de goedkoopste bakken in aanschaf en je vraagt je dan af waarom voor zo'n hok op wielen ter grootte van 'n tafel. Totdat ik ermee reed en smeet.
Maar het 'verantwoorden' naar een ieder (of zo lijkt het) is nu wel klaar. Ik geef info omdat men dat netjes vraagt. Wat boeit 't iemand betr mijn foto's filmpjes, mods, pks, bochten nemen en andere verhalen om dan vreemd/negatief te reageren? Get a life als mijn verhalen zo belangrijk voor je zijn. Doe 't zelf lekker en geniet van je vervoermiddel ofzo.