ik heb zelf een supersprint racing system onder de m3 dat wordt nog wat als dit zo door gaat
http://www.autoschade.nl/bericht.asp?b_id=240
allen ik zou me niet zo druk maken over die kat vervanger ik rijd al een jaar zonder, maar dat geluid he de supersprint is echt luid en dan heb ik de katvervanger met dempersallen schreef:Nou goed, was juist van plan om die kat er tussenuit te halen. Wat kost zo'n boete me als ik op straat gepakt wordt en hoe zien ze dat eigenlijk? Afgezien van wat staandehoudingen voor alcoholcontroles en een paar keer wegens snelheidsovertredingen heeft nog nooit iemand gevraagd of ik een katvervanger had.
Sja inderdaad Wim, maar daar heeft men voor zover ik zie en hoor, geen oog voorwimwerf schreef:Ik denk dat ze meer de auto's er tussen uit halen die zoveel herrie maken dat je er bijna gehoorbeschadiging oploopt..
Maarja...zolang al die Harley's met hun blérpijpen rondrijden...
dat vroeg ik me nou ook al af er rijden bij mij in de buurt een hoop harley,s met een uitlaat van een halve cm ofzo rondpartyondude schreef:Sja inderdaad Wim, maar daar heeft men voor zover ik zie en hoor, geen oog voorwimwerf schreef:Ik denk dat ze meer de auto's er tussen uit halen die zoveel herrie maken dat je er bijna gehoorbeschadiging oploopt..
Maarja...zolang al die Harley's met hun blérpijpen rondrijden...Zou dat een geaccepteerd feit zijn, of durven ze die mannen gewoon niet aan te houden
Tja als dat zo was dan vond ik het geen probleem alleen slaat Nederland altijd zo door en aangezien politie agenten nog altijd een bepaald budget jaarlijks bij elkaar moeten schrijven komt het in de praktijk er gewoon op neer dat je vreselijk genaaid wordt wanneer je weer eens de juiste (not) treftwimwerf schreef:Ik denk dat ze meer de auto's er tussen uit halen die zoveel herrie maken dat je er bijna gehoorbeschadiging oploopt..
3x raden waarom ze tegenwoordig bijna allemaal vlinderklepjes in de pijp hebben die pas bij een x aantal toeren op gaan (en dan komt het gebler dus pas) Op deze manier komen ze, blijkbaar, toch door de "typegoedkeuring"... Wat opzich dikke prima is natuurlijkJan Visser schreef:Ik vraag mij dan wel eens af hoe een Ferrari door zo'n keuring heen komt. Als er iets herrie (muziek) maakt is het wel een 360 die vol open gaat. Die hoor je op kilometers afstand al, en dan wel gaan zitten zeuren omdat iemand met een 13 in dozijn auto een sportuitlaat heeft die nog geen eens een kwart van de herrie maakt die de Ferrari maakt. Heerlijk lekker scheef weer allemaal.
Jan Visser schreef:Ik vraag mij dan wel eens af hoe een Ferrari door zo'n keuring heen komt. Als er iets herrie (muziek) maakt is het wel een 360 die vol open gaat. Die hoor je op kilometers afstand al, en dan wel gaan zitten zeuren omdat iemand met een 13 in dozijn auto een sportuitlaat heeft die nog geen eens een kwart van de herrie maakt die de Ferrari maakt. Heerlijk lekker scheef weer allemaal.
Gebruikers op dit forum: BMeinders, Google [Bot], m@rco, matthyssie, Rivanov, Semrush [Bot] en 5 gasten