Welke zou jij kiezen uit deze club? Met in gedachten 'n F40 erbij dus.
Die gast in 't lichtblauw is Paul Frére dacht ik. Ook 'n topjournalist die 'n potje kon sturen.
Robin schreef:Die gast in 't lichtblauw was Paul Frére dacht ik. Ook 'n topjournalist die 'n potje kon sturen.
staat nog half in cache...niet meer op1983 porsche 911 - this car is the unique and original porsche developped by ...
zal de rest ff in het porsche draadje plaatsen, nooit gezien dat ding.This car is the unique and original Porsche developped by the well known French preparator Almeras based on a 930 Turbo 3.3L. The car was born in the Almeras garage in Saint Jean de V©das (France) in 1983. This year, Almeras dedicated his work on the road sporting cars. This model is the result of his investment. The car was developed, modified, and adjusted in order to be presented to the “Salon de la voiture de course du Bourget” (F) in 1983.
GTRene schreef:de Isdera vind ik Interessant, doch om een potje te knallen zou ik de blauwe Porsche GT2 ??
nemen.
zoiets zal het denk zijn?
edit...ohnee this een flatnose gtr ruf oid??
http://imgur.comNiels schreef:Dan moet ik ze mailen want ook op google picasa werkt de zoom functie niet.......
B und W, mit Tetten ja!Dennis Cavallino schreef:Hoe heette die catalogussen ook alweer die je toen overal voor een Godsvermogen moest kopen? Die had je ook in 10 verschillende soorten met allemaal dezelfde meuk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten