Tjonge jonge, wat een vrouwenclub tegenwoordig bij DF. Waar kan ik mij inschrijven voor de cursus tafelkleed naaien? In het NSFW topic?
Ik ben een autoliefhebber en kan de manier hoe een Roy RS een gesprek probeert te openen wel waarderen en had waarschijnlijk anders gereageerd. Verder heb ik juist waardering voor de mensen die een beetje een aparte auto rijden. Als deze iets meer kost dan gemiddeld dan heeft de eigenaar dit ervoor over door of iets harder te werken dan gemiddeld of andere dingen voor te laten.
Ik kan er zelf niet goed tegen dat men vaak een platte mening erop nahoudt over wat een ander rijdt, meestal uitgedrukt in hoe kapitaalkrachtig iemand zou zijn (zo kortzichtig). Zijn vaak dezelfde mensen die zo goedkoop mogelijk een of ander leasehok willen rijden met zoveel mogelijk opties en uiterlijke opsmuk, maar wel even het typeplaatje verwijderen omdat deze nogal "eco" is...
Kreeg toch de nodige opmerkingen toen ik van een MINI Clubman overstapte in een LaRo Freelander 2, terwijl de Clubman duurder was!
Ik zeg men alleen dat ik vaak een aanhanger achter de auto heb hangen... en LaRo een van de meest duurzame automerk is dat bestaat: ruim 70% van de gemaakte auto's rijdt nog rond. Tja, ik verontschuldig me toch...