Autovisie 2012 Supertest

Dit is ons algemene autoforum.
Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Rupie » 21 dec 2012, 20:45

Nou, geef ik toch de voorkeur aan de post van Sperdy.

Ik had geen last van de rijstijl van Kox. Jullie wel? Jullie konden je niet identificeren met 'm? Houd op zeg.

Posts van Hielke zijn niet altijd van de hoogste kwaliteit, maar ik ga 'm in dit geval herhalen.
Hielke schreef:
Snipe schreef:Mooie test. Ik zie ook liever de tests van Evo (en van Car overigens ook), maar die smijten er ongetwijfeld een pak geld tegenaan waar je een half jaar lang Autovisies van kunt produceren. Het enige wat ik jammer vind is de grote nadruk op rondetijden; een snelle rondetijd staat niet automatisch garant voor maximaal rijplezier.
Het is veel meer dan alleen de vermelde rondetijd. Je hebt de toprijder, de sectorsnelheden, de onboards van de reactie en emotie van de rijder, de beelden van de gesteldheid van het asfalt (vaak vochtig in dit geval). Ik als occasional trackrijder voel me er maximaal bij betrokken. Natuurlijk ook omdat ik het circuit ken.

Testen met multimedia van Car of Evo benaderen dat gevoel veel minder.
Gewoon genieten zo in deze opzet.

Robin
Berichten: 55259
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Robin » 21 dec 2012, 20:47

Identificeren welzeker Ruben. Prima opzet, mooi om te zien. Maar het had ook Chris Harris kunnen wezen of Tim Schrick. Mij ook beter misschien nog....Maar als Verstappen weer eens uitviel in de grindbak dan was 't me toch 'n prutser voor 90% van de Nederlanders(dit is één van de 20 coureurs)

Dus. Ja ik zie liever Autocar/EVo/Sportauto. Maar vind dit ook leuk daar niet van.

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11639
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Hielke » 21 dec 2012, 21:00

Kox rijdt inderdaad niet op de limiet. Een kleine marge bij aanremmen en een wat grotere marge bij uitaccelereren. Maar waarom zou ie ook? Zolang ie maar met iedere auto ongeveer dezelfde marge aanhoudt blijven de verschillen tussen de auto's precies goed weergegeven. En daar gaat het om.

En ondanks die marges rijdt ie beter dan 99% van het auto-journaille. Met de marges waarmee ie rijdt blijft ie ook keurig buiten de gevarenzone. Vinden ze bij Autovisie en de importeur ook heel lekker, en blijven ze Kox ook de volgende keren weer voor de tests vragen. Heel slim.

Robin
Berichten: 55259
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Robin » 21 dec 2012, 21:02

Dat ook Hielke. Helemaal mee eens. Maar daaruit volgt dan weer dat ik wel eens wat meer spektakel heb gezien dus.

en wat je zegt, als ie overal op 9/10 rijdt dat dan die rondetijden goed vergelijkbaar zijn, dat denk ik ook, maar zoals je zelf al zei en ze bij AV ook weten en melden is een toprondetijd niet zaligmakend in het geheel(behalve bij de GTR dan:)))

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12608
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Downforce Hans » 21 dec 2012, 21:06

Robin schreef:Dat ook Hielke. Helemaal mee eens. Maar daaruit volgt dan weer dat ik wel eens wat meer spektakel heb gezien dus.

en wat je zegt, als ie overal op 9/10 rijdt dat dan die rondetijden goed vergelijkbaar zijn, dat denk ik ook, maar zoals je zelf al zei en ze bij AV ook weten en melden is een toprondetijd niet zaligmakend in het geheel(behalve bij de GTR dan:)))
De gasten waar je vaak het minst aan spektakel ziet die gaan vaak het hardst........

Robin
Berichten: 55259
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Robin » 21 dec 2012, 21:10

Downforce Hans schreef:
Robin schreef:Dat ook Hielke. Helemaal mee eens. Maar daaruit volgt dan weer dat ik wel eens wat meer spektakel heb gezien dus.

en wat je zegt, als ie overal op 9/10 rijdt dat dan die rondetijden goed vergelijkbaar zijn, dat denk ik ook, maar zoals je zelf al zei en ze bij AV ook weten en melden is een toprondetijd niet zaligmakend in het geheel(behalve bij de GTR dan:)))
De gasten waar je vaak het minst aan spektakel ziet die gaan vaak het hardst........
Uitzonderingen als Jim Clark, Emerson Fittipaldi, Nelson Piquet , Gilles Villeneuve, Ayrton Senna, Ari VAtanen en Juha Kankkunnen om er 'n paar te noemen bevestigen die regel inderdaad.......

Dat er 'n aantal dood zijn is betreurenswaardig natuurlijk.

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11639
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Hielke » 21 dec 2012, 21:14

Robin schreef:Dat ook Hielke. Helemaal mee eens. Maar daaruit volgt dan weer dat ik wel eens wat meer spektakel heb gezien dus.

en wat je zegt, als ie overal op 9/10 rijdt dat dan die rondetijden goed vergelijkbaar zijn, dat denk ik ook, maar zoals je zelf al zei en ze bij AV ook weten en melden is een toprondetijd niet zaligmakend in het geheel(behalve bij de GTR dan:)))
Pk's zijn ook niet zaligmakend Robin. En evenmin is de aanschafwaarde van een auto dat. Maar in een test van sportieve auto's zie ik, als er toch vergeleken moet worden, liever rondetijden.

Over Kox en het spektakel. Als je niet beter wist dan zou je door het veelvuldige gedrift van Jeremy Clarckson kunnen gaan denken dat ie een begenadigd rijder is. Of om maar eens iemand te noemen die z'n reputatie als rondetijdrijder bijzonder knap weet te cultiveren, Chris Harris. Clarckson is ook als rijder een clown en het lijkt me sterk dat Harris Kox ook maar bij benadering kan bijhouden. Spektakel in filmpjes bieden de beide Britten in overvloed. Maar voor serieus vergelijkingsmateriaal zie ik liever Kox.

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Rupie » 21 dec 2012, 21:21

Dat gesloop van auto's door Jeremy Clarkson komt mij al langer de strot uit. Jammer dan ook dat de filmpjes van de Stig zo weinig tijd krijgen. Dat zou imo de echte liefhebber aan moeten spreken.

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11639
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Hielke » 21 dec 2012, 21:26

Ego van Clarckson is te groot om een Stig bekendheid of veel stagetime te geven :wink:

Robin
Berichten: 55259
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Robin » 21 dec 2012, 21:29

Hielke schreef:
Robin schreef:Dat ook Hielke. Helemaal mee eens. Maar daaruit volgt dan weer dat ik wel eens wat meer spektakel heb gezien dus.

en wat je zegt, als ie overal op 9/10 rijdt dat dan die rondetijden goed vergelijkbaar zijn, dat denk ik ook, maar zoals je zelf al zei en ze bij AV ook weten en melden is een toprondetijd niet zaligmakend in het geheel(behalve bij de GTR dan:)))
Pk's zijn ook niet zaligmakend Robin. En evenmin is de aanschafwaarde van een auto dat. Maar in een test van sportieve auto's zie ik, als er toch vergeleken moet worden, liever rondetijden.

Over Kox en het spektakel. Als je niet beter wist dan zou je door het veelvuldige gedrift van Jeremy Clarckson kunnen gaan denken dat ie een begenadigd rijder is. Of om maar eens iemand te noemen die z'n reputatie als rondetijdrijder bijzonder knap weet te cultiveren, Chris Harris. Clarckson is ook als rijder een clown en het lijkt me sterk dat Harris Kox ook maar bij benadering kan bijhouden. Spektakel in filmpjes bieden de beide Britten in overvloed. Maar voor serieus vergelijkingsmateriaal zie ik liever Kox.
Ik heb nergens gezegd dat pk's zaligmakend zijn, en ik heb ook nergens gezegd dat 'n aanschafwaarde dat zou zijn, verder heb ik 't niet over Clarkson gehad maar wél over the Stig. Interessante rijder(whoever he might be op dit moment)

Dan over rondetijden: De M6 doet het ivm de 560pk en $$$$ wel even 8 seconden sneller dan die lilleke hatchback uit 't zelfde concern voor minder $$$. En die tweede wordt. Dus heb ik 't idee dat we 't wel eens zijn daarover of niet. Of zou je dan omdat hij sneller is toch bijv de M6 verkiezen boven dat andere ding?

Ik vind Kox over 't algemeen natuurlijk een prima rijder en ik vind Autovisie er met dit hele Supertest gedoe met kop en schouders boven Autoweek uitsteken en aanhaken met CAR/EVO/Sportauto. Hulde dus.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12608
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Downforce Hans » 21 dec 2012, 21:33

Robin schreef:
Downforce Hans schreef:
Robin schreef:Dat ook Hielke. Helemaal mee eens. Maar daaruit volgt dan weer dat ik wel eens wat meer spektakel heb gezien dus.

en wat je zegt, als ie overal op 9/10 rijdt dat dan die rondetijden goed vergelijkbaar zijn, dat denk ik ook, maar zoals je zelf al zei en ze bij AV ook weten en melden is een toprondetijd niet zaligmakend in het geheel(behalve bij de GTR dan:)))
De gasten waar je vaak het minst aan spektakel ziet die gaan vaak het hardst........
Uitzonderingen als Jim Clark, Emerson Fittipaldi, Nelson Piquet , Gilles Villeneuve, Ayrton Senna, Ari VAtanen en Juha Kankkunnen om er 'n paar te noemen bevestigen die regel inderdaad.......

Dat er 'n aantal dood zijn is betreurenswaardig natuurlijk.
Die reden dus ook duidelijk harder als dat ze eigenlijk konden.........(op een enkeling na dan)

Robin
Berichten: 55259
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Robin » 21 dec 2012, 21:37

Downforce Hans schreef:Die reden dus ook duidelijk harder als dat ze eigenlijk konden.........(op een enkeling na dan)
Clark kwam dacht ik in 'n straatauto racer Ford Falcon om toch?
Edit: Formule 2 Hockenheim '68.

Vileneuve omdat Jochen Mass op 'm knalde.

Senna...door 'n technische fout( rijhoogte onderstuur toch?)

Maar ik snap je punt.:)

Ik vergat dan Henri Toivonen de man die scheef gaat in mijn avatar, ja die ging misschien net wat te hard of de S4 was te brandbaar etc...:(

Richardt.
Berichten: 6766
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Richardt. » 21 dec 2012, 21:40

Gaan we hier nou de kwaliteiten van Peter Kox in twijfel trekken? Dat die man geen F1 heeft gereden en hier in NL amper bekend is door zijn bescheidenheid zegt helemaal niks over zijn kunnen. Ik zet hem qua coureur zeker in de top 3 van Nederland.

De coureurs die nu zo hard pushen om de F1 te bereiken of dat gedaan hebben, mochten/mogen willen dat ze zo'n carrière hebben als dat Kox dat heeft.

En nu morgen eerst de Autovisie kopen en een mening vormen over de test :bag:

Robin
Berichten: 55259
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Robin » 21 dec 2012, 21:45

LOL

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12633
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Snipe » 21 dec 2012, 21:49

Robin schreef:
Hielke schreef:Ik vind Kox over 't algemeen natuurlijk een prima rijder en ik vind Autovisie er met dit hele Supertest gedoe met kop en schouders boven Autoweek uitsteken en aanhaken met CAR/EVO/Sportauto. Hulde dus.
Er zijn twee dingen te onderscheiden, namelijk een topcoureur en een coureur die het maximale uit een straatauto kan halen en daar dan ook nog op een duidelijke manier over kan vertellen. In de ideale situatie heb je natuurlijk een coureur die dat allebei in zich heeft.
Maar wat je zegt, top gedaan door Autovisie. Zelfs als je de uitwerking van de test matig tot slecht zou vinden (zoals Macboy blijkbaar) is het nog knap dat ze het voor elkaar weten te krijgen dat ze al die auto's op een circuit kunnen testen, het allemaal in hun blad hebben en er ook nog gratis een dvd bij leveren. Ik wil er niet eens aan denken hoeveel werk alleen al daarin zit.

Robin
Berichten: 55259
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Robin » 21 dec 2012, 21:56

Snipe schreef:
Robin schreef:
Hielke schreef:Ik vind Kox over 't algemeen natuurlijk een prima rijder en ik vind Autovisie er met dit hele Supertest gedoe met kop en schouders boven Autoweek uitsteken en aanhaken met CAR/EVO/Sportauto. Hulde dus.
Er zijn twee dingen te onderscheiden, namelijk een topcoureur en een coureur die het maximale uit een straatauto kan halen en daar dan ook nog op een duidelijke manier over kan vertellen. In de ideale situatie heb je natuurlijk een coureur die dat allebei in zich heeft.
Maar wat je zegt, top gedaan door Autovisie. Zelfs als je de uitwerking van de test matig tot slecht zou vinden (zoals Macboy blijkbaar) is het nog knap dat ze het voor elkaar weten te krijgen dat ze al die auto's op een circuit kunnen testen, het allemaal in hun blad hebben en er ook nog gratis een dvd bij leveren. Ik wil er niet eens aan denken hoeveel werk alleen al daarin zit.
Exact! Ik haalde gisteren 't blad met dvd en dacht , incl dvd da's niet duur. Knap werk.

Andre
Berichten: 11409
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Andre » 22 dec 2012, 00:57

Kox is een hele nette racer daar kunnen velen voorbeeld aan nemen. Dat driften en de auto over de limit te pushen niet ze ding is komt gewoon door de gt rijstijl die hij zich aangemeten heeft. Daar is niks mis mee.

Heb hem wel eens gesproken. Hele normale bescheiden racer. Een van de weinigen die geld verdient met autosport.

Hij zal trouwens geen euro eigen geld in autosport douwen dit in tegenstelling tot jan lammers die al ze verdiende geld weer in autosport gestopt heeft.

Kox is een pure brood racer dat wel.

Jan lammers is in mijn ogen een groter liefhebber van autosport zo groot zelfs dat ie ze verdiende geld er weer inzet. Nu kan je stellen dat dat dom is. Maar dat geeft wel weer dat jan autosport hoog in het vaandel heeft. Kox zou dit nooit doen!

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door GTRene » 22 dec 2012, 01:13

ben ook meer een Jan Lammers 'fan' wat dat betreft, leuk als ie over auto's praat met een big smile :D

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Dennis Cavallino » 22 dec 2012, 01:34

Kox is een professional die gespecialiseerd is in auto's met een extreem kleine sliphoek. Niet de referentie die ik zelf zou kiezen, maar als je dat weet en begrijpt hoe hij rijdt is het wel leerzame en interessante info.

Robin
Berichten: 55259
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Robin » 22 dec 2012, 07:39

Ik zat zo te denken. Kox rijdt niet op de limiet, houdt de boel heel, mooi voor importeurs/AV en materiaal en wordt nog eens gevraagd dit te doen. Nu hoop ik dat Kox niet thuis op 'n belletje van AV zit te wachten ergens in 't najaar. Oftewel hoe belangrijk is 't voor hem , autosporttechnisch en financieel. HIj doet 't uit beleefdheid denk ik?

Dan kwam ik op 'n andere fabrieks-broodrijder Bruno Spengler die de M135i kastijdt alsof er geen morgen is. OK hij is fabriekrijder in een soortement Formulewagen met 'n slihouet/dak erop. Ook strak rijden gewend in de DTM, dat is geen 4 wiel driftwerk meer zoals 25 jaar terug. Die gooit en smijt met die kar. Niet van hem. Van de zaak en voor de marketing van BMW etc. Maar toch.
Twee: toprijders Kox en Spengler en de één laat meer zien dan de ander. Coronel had ik ook die AV Supertest willen zien doen. Verstappen heeft 't eens gedaan toch eind jaren 90 begin '00...met die M Coupé weet ik nog.

Ik ben wel > 20 jaar abonnee geweest, maar sinds 2008 ofzo niet meer.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Shakes » 22 dec 2012, 08:05

Heb het artikel nog niet gelezen maar ik zie liever een "auto van het jaar" verkiezing dan een "circuitauto" van het jaar verkiezing.

Robin
Berichten: 55259
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Robin » 22 dec 2012, 08:30

Shakes schreef:Heb het artikel nog niet gelezen maar ik zie liever een "auto van het jaar" verkiezing dan een "circuitauto" van het jaar verkiezing.
Ik liever 'n missverkiezing Nandor. Dit is geen circuitauto van het jaar verkiezing. Die Duitse hatch staat op 2. Terwijl er genoeg in dat groepje waren die veel sneller over Zandvoort gingen.

Als 't aan mij lag had ik daar 'maar' 5 auto's willen rijden, de GTR,de 991, de Megane, de GT86/of BRZ en de Elise. De rest hoefde niet van mijn part.
Dan heb ik 'n supermix van hoe en wat in huidig autoland denk ik.

In dat groepje zo voor 't circuit lijkt me de Elise de leukste gevolgd door de GTR, denk ik.

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13426
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Tristan » 22 dec 2012, 08:36

Dennis Cavallino schreef:Kox is een professional die gespecialiseerd is in auto's met een extreem kleine sliphoek. Niet de referentie die ik zelf zou kiezen, maar als je dat weet en begrijpt hoe hij rijdt is het wel leerzame en interessante info.
Precies. Trek de kwaliteiten van Kox helemaal niet in twijfel maar bovenstaande in gedachte houden is het prima leesvoer en interessant wat Kox verteld

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Dennis Cavallino » 22 dec 2012, 08:43

Robin schreef:Ik zat zo te denken. Kox rijdt niet op de limiet, houdt de boel heel, mooi voor importeurs/AV en materiaal en wordt nog eens gevraagd dit te doen. Nu hoop ik dat Kox niet thuis op 'n belletje van AV zit te wachten ergens in 't najaar. Oftewel hoe belangrijk is 't voor hem , autosporttechnisch en financieel. HIj doet 't uit beleefdheid denk ik?

Dan kwam ik op 'n andere fabrieks-broodrijder Bruno Spengler die de M135i kastijdt alsof er geen morgen is. OK hij is fabriekrijder in een soortement Formulewagen met 'n slihouet/dak erop. Ook strak rijden gewend in de DTM, dat is geen 4 wiel driftwerk meer zoals 25 jaar terug. Die gooit en smijt met die kar. Niet van hem. Van de zaak en voor de marketing van BMW etc. Maar toch.
Twee: toprijders Kox en Spengler en de één laat meer zien dan de ander. Coronel had ik ook die AV Supertest willen zien doen. Verstappen heeft 't eens gedaan toch eind jaren 90 begin '00...met die M Coupé weet ik nog.

Ik ben wel > 20 jaar abonnee geweest, maar sinds 2008 ofzo niet meer.
Alle jongens die je noemt zijn pro's. Ze doen wat je ze vraagt. Als je Coronel inhuurt dan doet 'ie wat je zegt, dus dan kan hij ook bescheiden en serieus zijn. Laat je hem vrij, dan krijg je een enthousiastere Tom te zien. Daarnaast is hij loyaal aan zijn opdrachtgever. Hij werkt op zo'n dag onder jouw vlag. Veel anderen gaan meteen met hun eigen naamkaartjes wapperen als ze potentiele sponsors of opdrachtgevers treffen. D

Sprengler idem dito. Dat is irl een hele bescheiden jongen, bijna verlegen, maar geef je hem een podium of draait het om competitie, dan kan hij de knop omzetten. Leuk en bijzonder om mee te maken. Tomczyk is ook zo. En zo kennen we er wel meer.

Kox doet zijn ding, daarmee verdient hij al jaren een topsalaris, dus waarom zou hij zich gaan gedragen wat niet bij hem past? Dan moet je maar een ander inhuren denkt hij dan. Overigens kan hij wel driften hoor, maar voor hem is dat tegennatuurlijk omdat hij dag in dag uit niets anders doet dan net onder de grens te rijden. Die knop zet je niet zo makkelijk om. Nogmaals, die auto's waarin hij rijdt (en die hij afstelt!) hebben een extreem kleine sliphoek. Daarom zijn ze zo snel, vooral op lange afstanden icm downforce. Dan blijven zijn banden langer goed, rijdt hij minder schade en hoeft 'ie minder vaak de pits in. Een maatje van mij rijdt ook zo en die heeft ook nog nooit betaald om in een raceauto te rijden. Dat soort jongens worden gevraagd. Want juist zij vallen op.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: Autovisie 2012 Supertest

Bericht door Macboy » 22 dec 2012, 09:09

Punt 1: Kox kan bijna als geen ander een snelle rondetijd leveren en daar werd hij ook voor gevraagd

Punt 2: de uitkomst heeft niks met de rondetijden te maken (zie tabellen)

Dus de rondetijden zijn gewoon een extraatje en beinvloeden de uitkomst maar zijn niet bepalend. Daarnaast heb je de voorkeur van Autovisie en de voorkeur van Peter Kox zelf en tot slot de tabellen.

Kan niet objectiever toch ? En dan ook nog eens gratis die DVD

:clap:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], L5S1, Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot], SlowCo, Thomas H en 4 gasten