KPN Toestellease

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin Hartog

Re: KPN Toestellease

Bericht door Robin Hartog » 17 dec 2012, 15:38

Riceaux schreef:
Mijn T-Mobile internet is even snel. Volgens mij is Vodafone alleen nog iets goedkoper qua Sim-only's. Ik betaal nu ik geloof 25 euro per maand met flink wat sms-tegoed (niet nodig eigenlijk), bel-tegoed (ook niet nodig) en 'onbeperkt' internet. 1500MB per maand, daarna gewoon lagere snelheid.
In de praktijk is de snelheid van Vodafone wel hoger. Snelheid gaat bij Vodafone pas naar beneden na 10GB bij nieuwe abonnementen. Ik betaal bij Vodafone nu 25 euro per maand, krijg daarvoor, onbeperkt internet (na 10GB gaat de snelheid omlaag), onbeperkt sms, en 300 belminuten (Gratis bellen naar Vodafone nummers)
Wat is de snelheid van je internet dan?

Riceaux

Bericht door Riceaux » 17 dec 2012, 15:40

Robin Hartog schreef:
Riceaux schreef:
Mijn T-Mobile internet is even snel. Volgens mij is Vodafone alleen nog iets goedkoper qua Sim-only's. Ik betaal nu ik geloof 25 euro per maand met flink wat sms-tegoed (niet nodig eigenlijk), bel-tegoed (ook niet nodig) en 'onbeperkt' internet. 1500MB per maand, daarna gewoon lagere snelheid.
In de praktijk is de snelheid van Vodafone wel hoger. Snelheid gaat bij Vodafone pas naar beneden na 10GB bij nieuwe abonnementen. Ik betaal bij Vodafone nu 25 euro per maand, krijg daarvoor, onbeperkt internet (na 10GB gaat de snelheid omlaag), onbeperkt sms, en 300 belminuten (Gratis bellen naar Vodafone nummers)
Wat is de snelheid van je internet dan?
14.4 Mb/s opgegeven. In de praktijk tussen de 8 en 12 Mb/s.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 17 dec 2012, 15:47

Riceaux schreef: 14.4 Mb/s opgegeven. In de praktijk tussen de 8 en 12 Mb/s.
Ja dat heb ik ook, zal dus niks schelen. Je krijgt wel meer bij Vodafone dan als ik het zo lees (10GB enzo).

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 17 dec 2012, 17:00

geld voor elke provider tegenwoordig...

Ik kwam ook op zulke verschillen bij vodafone, belachelijke prijzen per maand incl. toestel.

nu gewoon een sim-only abo-tje van vodafone voor gem. 13EUR per maand 75min/500mb en toestel zelf gekocht.

Marco R.

Bericht door Marco R. » 17 dec 2012, 18:10

Ik heb voordat het leasen van je toestel werd doorgevoerd bij KPN nog een ouderwetse contractverlenging doorgevoerd (geen lease) en daarbij mijn contract verlengd. Kreeg mooi EUR 15,- korting per maand voor de gehele lopende contractperiode. Ik heb dus nu de S3 in eigendom, betaal EUR 25,- per maand voor een bulk minuten en 250Mb (wel het snellere internet).
Thuis en op het werk WiFi dus daar heb ik weinig last van die datalimiet.

Plaats reactie