Jezus gggristus te peard Tom, get a life....Petrolhead Tom schreef:Deze komt toch wel in aanmerking voor de reactie van het jaar?Sideways schreef:Nah, het is zeg maar de voorloper van de CAN-bus heb ik gehoord. Maar hoe bedoel je gaar? Hij trekt als een malle, geen piepje, helemaal niks. Ik zal de eerst volgende keer dat ik ga rijden een foto'tje maken van de aansluiting![]()
Ik snap dat het hier gewoon om een klein verschil van perceptie gaat daarom vind ik het echt een geniale reactie.
Zet er dan gelijk voor die nominatie ook deze bij:
ofPetrolhead Tom schreef:Ik denk dat de Fiesta ST ook niet echt iets voor mij is. Ik heb er gewoon niks mee. Ik vind het model niet meer mooi en echt veel goedkoper wordt het rijden dan ook niet.
Petrolhead Tom schreef:Ik ben voornemens volgend jaar een huis te gaan kopen. Als ik nu 6k vang voor mijn auto koop ik er één voor terug van max 4k. Dan heb ik alweer 2k spaargeld. Die auto van 4k wordt een heel stuk goedkoper in de vaste lasten plus brandstof en daardoor houd ik meer geld over. Het zullen geen wereldschokkende bedragen zijn maar het helpt wel weer. en meer blabla