Hier een fototje:
Dit beest trek als een malle, zitten Brocks 275 mm velgen onder met nieuwe z.g.a.n. bandjes. voor 235 breedt en achter 255 dacht ik.
De luxe boordcomputer met (duits) checkpannel is ook aanwezig.
Dit is mijn eerste auto, wil er aan gaan sleutelen, en dat zal dan hoe dan ook moeten gebeuren.
Hier is mijn afstreeplijstje tot nu toe met wat ik tot nu toe nog moet gaan doen:
- Centrale deurvergrendeling (laten) repareren
- Schroefset (auto iets verhogen)
- Binnenverlichting (boven de binnenspiegel) aansluiten
- Vocht in rechter koplamp gezien?
- Winterbanden
- Rechter buitenspiegel (laten) repareren
- Garage (stalling)
- Nieuwe vloermatten
- Kentekenlampjes (achterkant) van 12W naar 24W
- Ventilator (verwarming/airco) loopt aan
- Autoradio inbouwen
- Subwoofer
Tot nu toe is het belangrijkste om mijn centrale deurvergrendeling te maken. De deur gaat nu wel open, alleen aan de bestuurderskant, en dicht ook, maar de andere deuren krijg ik niet meer open, van binnen niet, en van buiten niet. Dus ben al bij een monteur vandaag langsgeweest, misschien dat hij het kon repareren, maar helaas. Ik zal dus in de kerstvakantie naar een BMW dealer moeten om hem te laten doormeten en een offerte te laten maken.

Doordeweeks kan ik niet want dan heb ik een full-time stage, plus dat ik nog op zaterdag werk, dus veel tijd heb ik niet tot Januari, dan is mijn stage afgelopen.
Nu wordt het dus veel in de avonduurtjes aan de auto werken, maar ik joudt jullir met dit topic hoop ik op de hoogte van de voortgang, en hoop uiteraard op reacties en ideeën.

Mvg,
Nico / Sideways