Autokeuze afzeiken raakt je dat?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie

Heb jij moeite met afzeiken van je autokeuze?

Ja, ik baal daar best van, is het zo moeilijk om blij voor me te zijn? Typisch hollands, kop boven het maaiveld.
11
11%
mwaaoohhh kan me soms wel ergeren aan ongefundeerde kritiek, maar ach boeie ik heb hem betaald en ik rij er in.
38
39%
Hahahaha het is maar een stuk blik, heb er veel plezier van en wat een ander er van vind boeit me nog minder dan een exoplanet in de orionnevel.
45
46%
Auto? Ik ga altijd met de fiets (streep door) bus (streep door) trein (streep door).
4
4%

Totaal aantal stemmen: 98

Sperdy

Re: Autokeuze afzeiken raakt je dat?

Bericht door Sperdy » 14 dec 2012, 10:49

sitechris schreef:Een compliment voor je auto krijgen is altijd leuk. En ik kan er prima tegen als iemand de auto niet mooi vind, prima. Zeker als er daarna een onderbouwing volgt. Waar ik wel een beetje kromme tenen van krijg zijn van de onbenullige, flauwe opmerkingen die je 400 keer hoort. Bv over een knopje of een optie die ontbreekt in je auto en daar dan een ontzettend groot drama van maken. 1 keer is leuk, maar na 10 keer ben je daar wel klaar mee.
-1. De kracht zit 'm juist in de herhaling.
Jij hebt een Golf niet? Die hokken hebben simpelweg té weining opties en knoppen om van te janken..

:verveeld:

Tim N

Bericht door Tim N » 14 dec 2012, 14:00

Bij de een zijn het de knoppen, bij de ander zijn hoofd :goodnight:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 17 dec 2012, 13:55

Waar ik me werkelijk gruwelijk aan kan ergeren is de mentaliteit dat Opels afgeschilderd worden als de stereotype roestbak die het overwegen niet waard is, dit terwijl andere merken in sommige gevallen net zo hard mee roesten en ook zo hun problemen kennen.

Natuurlijk kan ik best tegen een geintje en neem ik het doorgaans met een korrel zout maar wat ik minder aangenaam vind en wat me in zekere zin inderdaad raakt is de hierboven omschreven houding zoals 1 doelbewuste klotenzeiker in mijn restauratie topic van een tijdje geleden heeft proberen te flikken maar wat ik in de kiem gesmoord heb.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 17 dec 2012, 15:40

InjectTheVenom schreef:Waar ik me werkelijk gruwelijk aan kan ergeren is de mentaliteit dat Opels afgeschilderd worden als de stereotype roestbak die het overwegen niet waard is, dit terwijl andere merken in sommige gevallen net zo hard mee roesten en ook zo hun problemen kennen.

Natuurlijk kan ik best tegen een geintje en neem ik het doorgaans met een korrel zout maar wat ik minder aangenaam vind en wat me in zekere zin inderdaad raakt is de hierboven omschreven houding zoals 1 doelbewuste klotenzeiker in mijn restauratie topic van een tijdje geleden heeft proberen te flikken maar wat ik in de kiem gesmoord heb.

2 opmerkingen:

1. je geeft dus toe dat ze roesten in de folder? Maar voegt er graag aan toe dat er nog meer merken zijn die dat probleem kennen?

2 Dat in de kiem smoren, was dat iets met bedreigingen en bans?

beide opmerkingen zijn overigens een grapje (niet dat ik ook bedreigd wordt dadelijk :D )

Sperdy

Bericht door Sperdy » 17 dec 2012, 18:13

Opels roesten in de folders? Wat een onzin. Opels roesten al bij de eerste ontwerpschetsen ..

:kikker:

Shakes

Bericht door Shakes » 17 dec 2012, 18:23

Hebben ze bij opel echte ontwerpers dan? Dacht altijd dat Stevie Wonder een bijbaan had.

HJ2

Bericht door HJ2 » 17 dec 2012, 18:39

Shakes schreef:Hebben ze bij opel echte ontwerpers dan? Dacht altijd dat Stevie Wonder een bijbaan had.
Ze 'voelen' ook goed :df:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 17 dec 2012, 18:43

Shakes schreef:Hebben ze bij opel echte ontwerpers dan? Dacht altijd dat Stevie Wonder een bijbaan had.
Hahaha :mrgreen:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 18 dec 2012, 13:52

Roy RS schreef:2 opmerkingen:

1. je geeft dus toe dat ze roesten in de folder? Maar voegt er graag aan toe dat er nog meer merken zijn die dat probleem kennen?

2 Dat in de kiem smoren, was dat iets met bedreigingen en bans?

beide opmerkingen zijn overigens een grapje (niet dat ik ook bedreigd wordt dadelijk :D )
My turn :hungry:

1. wie was er ookweer van zijn American Muscle overgestapt op een voor exhibitionisten ontworpen samenraapsel van hekwerkpalen?

2 in het geheel niet ik heb hem gewoon beleefd welkom geheten en er vervolgens achter laten komen dat hij uitgeluld was

Luco

Bericht door Luco » 18 dec 2012, 14:04

Bram schreef:

Ik denk dat Stevie inmiddels bij BMW aan de slag is gegaan :lol:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 18 dec 2012, 14:18

Luco schreef:
Bram schreef:

*breekt hier in een lachbui los*

Inmiddels je zult vanaf het begin bedoelen.... hoowjee daar gaan weer een paar zere scheenbenen :kikker:

Peric

Bericht door Peric » 18 dec 2012, 14:24

Luco schreef:
Bram schreef:

Duurde wel lang hèh.. (en natuurlijk niet dat Stevie aan de slag is gegaan bij BMW, maar je opmerking. Dacht, 'laat ik het even voor zijn')

Luco

Bericht door Luco » 18 dec 2012, 14:25

Peric schreef:
Luco schreef: Hahaha :mrgreen:

Duurde wel lang hèh.. (en natuurlijk niet dat Stevie aan de slag is gegaan bij BMW, maar je opmerking. Dacht, 'laat ik het even voor zijn')[/quote]

:blink:

jos_br

Bericht door jos_br » 18 dec 2012, 23:02

Luco schreef:Kuthokken die rs-en.

(rent hard weg om cosmetische aanpassingen te voorkomen) :tooth:

Renault rijders hebben toch van nature al een dikke huid??

Jos. :blink:

Luco

Bericht door Luco » 19 dec 2012, 08:21

Ontzettend dik :tooth:

Maar ja altijd beter dan die betonnen plaat voor je hoofd bij vele bmw rijders :blink:

Rnd

Bericht door Rnd » 19 dec 2012, 09:55

Raakt me totaal niet. Ik vind het wel zeer storend dat je in elk topic weer van die flauwe opmerkingen hebt over BMW-, Renault-, Audi- of "ander willekeurig merk"-rijders. Meestal door dezelfde mensen met duizenden posts achter hun naam. Ja, ik hoef het niet te lezen, maar ben autoliefhebber en wil de andere posts toch wel graag lezen. Dan ontkom ik er niet aan om ook telkens weer door die flauwe opmerkingen te scrollen.

Peric

Bericht door Peric » 19 dec 2012, 10:37

+heul veul!!

Luco

Bericht door Luco » 19 dec 2012, 10:42

Pfffff man, het is "maar" internet hoor.
Alles niet zo serieus nemen, iedereen stoort zich wel ergens aan, maak je niet zo druk, relax.
ademmmmmmmmmmmmmmmmmm innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, ademmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, uit

Roy RS

Bericht door Roy RS » 19 dec 2012, 14:55

Luco schreef:Pfffff man, het is "maar" internet hoor.
Alles niet zo serieus nemen, iedereen stoort zich wel ergens aan, maak je niet zo druk, relax.
ademmmmmmmmmmmmmmmmmm innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, ademmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, uit

gelukkig heeft Luco een opvallende avatar, dus kun je al zijn posts makkelijk skippen! :coffee:

Luco

Bericht door Luco » 19 dec 2012, 15:43

Roy RS schreef:
Luco schreef:Pfffff man, het is "maar" internet hoor.

gelukkig heeft Luco een opvallende avatar, dus kun je al zijn posts makkelijk skippen! :coffee:

Ja ik denk gewoon mee met jullie :wink:

RVV

Bericht door RVV » 19 dec 2012, 16:38

In je gebruikerspaneel kun je een gebruiker toevoegen aan je vijandenlijst. Posts van die persoon worden dan niet getoond.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 19 dec 2012, 16:49

RVV schreef:In je gebruikerspaneel kun je een gebruiker toevoegen aan je vijandenlijst. Posts van die persoon worden dan niet getoond.
Vandaar dat ik de laatste tijd helemaal niets of niemand meer zag :bag: :tooth:

Elmar

Bericht door Elmar » 19 dec 2012, 18:10

Behalve Rico, want het lukt je niet om die in je vijandenlijst te krijgen.... :wtf:

Rnd

Bericht door Rnd » 19 dec 2012, 19:41

RVV schreef:In je gebruikerspaneel kun je een gebruiker toevoegen aan je vijandenlijst. Posts van die persoon worden dan niet getoond.
Thanks voor de tip! Vijanden is een groot woord. Ik ken de betreffende personen niet, maar ik heb wel twee gegadigden die ik aan de lijst kan toevoegen.

Luco

Bericht door Luco » 19 dec 2012, 19:43

Arnoud schreef:
Thanks voor de tip! Vijanden is een groot woord. Ik ken de betreffende personen niet, maar ik heb wel twee gegadigden die ik aan de lijst kan toevoegen.
2 maar :lollerdelol:

Plaats reactie