je "probleempje" kunnen verhelpen en tevens een mooiere cockpit geven.
magoed, its your choice

Klinkt bekend! haha.Geert. schreef:Nee! .. maar heb niet de mogelijkheid om er even een andere naast te rijden op het moment..![]()
Maar tot de tijd dat er een andere eigenaar zich meld en die door de commissie wordt goedgekeurd als opvolger kan ik er lekker zelf mee sturen
doet me ook denken aan die goede "oude" tijd dat Kees ook nog een echte auto had (M coupe blauwe) maar ook Jacco nog een echte auto had (M3 GT)Geert. schreef:Nee! .. maar heb niet de mogelijkheid om er even een andere naast te rijden op het moment..![]()
Maar tot de tijd dat er een andere eigenaar zich meld en die door de commissie wordt goedgekeurd als opvolger kan ik er lekker zelf mee sturen
Ja dat was mooi werk he !! haha .. weet niet of ik daar nou met mijn 300zx was of met Nick meereed in zijn Diablo. Was wel echt coolGTRene schreef:doet me ook denken aan die goede "oude" tijd dat Kees ook nog een echte auto had (M coupe blauwe) maar ook Jacco nog een echte auto had (M3 GT)Geert. schreef:Nee! .. maar heb niet de mogelijkheid om er even een andere naast te rijden op het moment..![]()
Maar tot de tijd dat er een andere eigenaar zich meld en die door de commissie wordt goedgekeurd als opvolger kan ik er lekker zelf mee sturen![]()
en ik er ook bij was met de Z3, those were the days![]()
toevallig zag ik vanmiddag de video terug, prachtig gemaakt van die dag (kort overzicht)
http://arethusa.tweakers.net/~femme/video/cbr08/
foto>>This is the lower air dam directs air up into the radiator, lowering engine temperature
Missing your air dam, causing your cooling temperature to rise during spirited driving. This is the lower air dam directs air up into the radiator, lowering engine temperature.
Ik zie je bericht nu pas... naar mijn weten zit er bij mijn geen plaat extra onder. Heb ook geen idee of dit wel/niet hoort maar die zweverigheid die je bedoeld heb ik zeker weten niet.. Probeer ook even te denken in oplossingen voor je maar kan zo snel niet echt wat bedenken.Jussi schreef:Hoort er geen bodemplaat onder jouw wagen? Ik heb er ook geen.. Zit toevallig onderdeel nummer 2 er bij jou onder: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... fg=75&hl=6
Ik heb last van zweverigheid bij mijn coupé dus ik probeer wat dingen uit te sluiten alvorens ik naar een gereviseerd stuurhuis grijp.
Hahah goed onthouden! maar die komt er nog even niet. Zou het graag willen, maar eerst eens gewoon een "normaal wagentje" aanschaffen en wellicht eens een circuitbrander opbouwendvh schreef:Congrats met de verkoop ! En succes met het zoeken naar een mooie C5
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten