dit is precies wat ik dachtRico v Velzen schreef:Zo achteruit de baan op. mongool die vent.

hansvisser schreef:Waarom niet vooraf flink gewaarschuwd met straffen op onverantwoord rjden, waardoor de 1ste manche misschien minder als losgelaten honden, die een hele maand niet gegeten hebben, zou zijn verlopen.
André zijn plezier (naar ik aan neem) in cup racen word op deze manier volledig weggenomen. Stelletje idioten zoals ze er elkaar continu vanaf willen beuken, zelf in de formule1 wordt zo niet gereden!!!! En daar gaat het om echt veel geld.
Marco, de beelden nogmaals gezien te hebben lijkt het er echt op dat Ricardo dit had kunnen voorkomen door z'n poot op de rem te houden. Dit maakt het allemaal nog kwalijker, want zo iets kun je voorkomen.
Ik ben aan het zoeken maar kan het niet vinden daarLeen schreef:ja Leonard, bij CPZ kun je de races "relive" nog een keer bekijken
gelöl imho, als de man ervoor betaald word om dit te doen verwacht ik dat ie met iets beters aankomt dan ff de achteruit te selecteren en de wagen ook nog eens de baan op te zetten.Peter Tunissen schreef: Nu zal zoiets een beslissing van een fractie van een seconde zijn en met de adrenaline uit je oren spuitend neem je niet altijd de meest rationele beslissingen
Gebruikers op dit forum: daNpy en 3 gasten