Nurburgring-scoops van afgelopen week
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Nurburgring-scoops van afgelopen week
Van een kennis deze foto's zojuist ontvangen.
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1809.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1801.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1874.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1808.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1810.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1814.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1791.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1854.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1817.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1793.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1870.jpg[/img][/quote]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1809.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1801.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1874.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1808.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1810.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1814.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1791.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1854.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1817.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1793.jpg[/img]
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1870.jpg[/img][/quote]
- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
Re: Nurburgring-scoops van afgelopen week
Leuke foto's
Ben benieuwd naar de C-AMG en de RS6 zonder camoflouflage-jasje
Ben benieuwd naar de C-AMG en de RS6 zonder camoflouflage-jasje
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
[img:1024:768]http://i158.photobucket.com/albums/t104 ... G_1810.jpg[/img]
Deze boeit mij het meeste! bedankt Rob !
Deze boeit mij het meeste! bedankt Rob !
-
- Berichten: 22256
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Audi moet wel om de concurrentie met BMW aan te kunnen,komt door de aandrijvingsverliezen van het quattro systeem.Hendrik Kinderman schreef:waarom niet gelijk 700 pk????
kom op mense, wat mot je met 580 peekaa??? komt daar wel een eind aan?
binnenkort hebben we een standaard golfje GTI met 430 peeka, hou toch op met die nonsens, 580 pk is wel over the top in zo'n a6
Anders hadden ze het wel met 508pk (net een meer dan bmw) afgekunt.
- Hendrik Kinderman
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 27 okt 2006, 20:30
- Locatie: Enschede
de huidige Z06 is gewoon een (cor)vette bak, maar nog geen rechtuitbrander, goed uitgebalanceerde auto, een sportauto, hep er veel over gelezen, echt super (ook op de autorai). Maar een audi RS6 met 580 pk... dat kan nog net, een A6 is ook niet ontworpen voor topprestaties op bijv. de Nurburgring, een Z06 wel, eigenlijk niet te vergelijken.
Wat zou de reactie van BMW zijn op de RS6?? 600 peekaa?? dan komt audi met 650 PK, en BMW met 700, kom op nou, dit slaat nergens op, maak dan die wagens lichter, kijk maar naar een lotus exige, Dás pas vet, met een klein wagentje eentje met 400+ pk uitlachen!!
Wat zou de reactie van BMW zijn op de RS6?? 600 peekaa?? dan komt audi met 650 PK, en BMW met 700, kom op nou, dit slaat nergens op, maak dan die wagens lichter, kijk maar naar een lotus exige, Dás pas vet, met een klein wagentje eentje met 400+ pk uitlachen!!
- Gijzer
- Berichten: 1339
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 20:51
- Locatie: Elke bocht is een uitdaging.
Tot je met de kinderen op vakantie gaat. Dan lacht de audi man weer het hardst. Is geen vergelijk natuurlijk.Hendrik Kinderman schreef:Wat zou de reactie van BMW zijn op de RS6?? 600 peekaa?? dan komt audi met 650 PK, en BMW met 700, kom op nou, dit slaat nergens op, maak dan die wagens lichter, kijk maar naar een lotus exige, Dás pas vet, met een klein wagentje eentje met 400+ pk uitlachen!!
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Steven Nauta schreef:Zitten erg leuke scoops tussen. Vooral de Panamera ben ik erg benieuwd naar.
The Panamera will be launched as a rear-drive model with two V8 engines; both direct-injection versions of Porsche's 4.8, they will come in naturally aspirated 400bhp and turbocharged 500bhp forms. At around 1800kg, this is no lightweight car but it's only 200kg heavier than a 911 Turbo, and muscular engines will ensure electrifying performance. The blown Panamera is claimed to be capable of 190mph and 0-62mph in 4.2sec.
Cheaper versions in late 2010 will stretch Panamera prices down to around £50,000, with a 300bhp 3.6-litre V6 sourced from VW, while the range-topping hybrid version comes in 2011. It'll blast to 175mph and be as quick as a 911 Carrera with the fuel economy of the cheapest Boxster. Other technical highlights include four-wheel drive versions (coming in 2010), seven-speed dual-clutch transmissions supplied by ZF, composite brakes (PCCB) and active dampers (PASM).
What about a V10, you ask? Too expensive, and strategically too precious to be wasted on a high-volume Porsche. What about a diesel? Out of sync with the emphatically sporty brand image, and deemed unnecessary now that the hybrid approach has been given the nod.
Maar 200 kilo lichter dan een 911 Turbo...
[img:1100:883]http://www.supercars.net/pitlane/pics/1663206d.jpg[/img]
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Hielke en 2 gasten