wat een lekker geluidje maakt dat ding zo in de video, hij loopt ook mooi door de versnellingen qua schakelen
dat gevoel in stuurgedrag kan ik me iets bij voorstellen, ooit eens in dat eerste type 1-serie met dat EPAS? gereden, de eerste meters schrok ik wat (wist het niet en dacht WTF) toen vertelde de eigenaresse me van het systeem...
doch die keren dat ik daarna er een stuk mee reed viel het me minder op? het lijkt alsof ie onder bepaalde omstandigheden ineens voelbaar mee stuurt.
zit zo'n systeem dan ook op de 1M ?
zou je bv ook een gewoon non EPAS stuurhuis er nadien op kunnen zetten? zodat je de beste zaken combineert?
ik bedoel, zo'n stuurhuis kost de wereld niet
trouwens destijds ook wel eens korte stukjes in de destijds Fiat Panda met EPAS oid gereden, doch daar viel wel het lichte sturen op als je dat instelde (inparkeren e.d.) maar niet (is al ff geleden) echt gemerkt in die mate als destijds bij die 1-serie.
en maakt het ook verschil of het EPAS in het stuurhuis zit (dus geïntegreerd in) of in de as waar het stuur op zit? wat je vaak bij die kleine auto's ziet dus onder het dash zit zeg maar.