Misschien dat mensen hier mij iets kunnen aanraden want ik ben redelijk ziedend nu.

Mijn verloofde vergeet gisteren haar geliefde iPad op de zaak nadat dochterlief er mee had zitten spelen in het raamkozijn (kan je lekker in zitten).
Deze blijft dus liggen.
Vanochtend ontvangt een collega 2 klanten die voor een grote bestelling Plastidip komen, zij zitten aan een tafel naast het raam alles door te spreken.
Als de collega even weg loopt om wat van kantoor te pakken kijken ze wat rond en gaan weer zitten.
De collega loopt een 2e keer weg, de klant kijkt of ze het kantoor in loopt en springt op om hem uit het kozijn te pakken, stopt hem onder zijn trui en gaat weer zitten.
Dit alles is Full HD vastgelegd en elke handeling is zichtbaar en iedereen is meer dan duidelijk te herkennen (nog geen 4m tussen camera en personen).
Als vanzelfsprekend hebben we de betreffende persoon van wie wij naam toenaam en adres hebben hiermee geconfronteerd en na lang beraad aan zijn kant blijft hij ontkennen terwijl het onomstotelijk vast staat dat hij de dader is.
Politie zegt TOP kom maar met de beelden langs en dan gaan we het 'uitzoeken'.
Nu weet ik dat ons justitiële apparaat niet de snelste is dus vraag ik me af of iemand een idee heeft hoe dit verder in z'n werk gaat.
Het liefst gooi ik de beelden nog vanavond online op alle pagina's die ik kan bedenken met de namen erbij, ze hebben een auto shop dus je zou zeggen dat het redelijk pijnlijk is als je zo ontmaskerd wordt maar ik wil natuurlijk niet de rechtstgang beletten.
We hebben zelfs de mogelijkheid aangeboden om de iPad te retourneren omdat er veel spullen van sentimentele waarde opstaan voor mijn verloofde (foto's van onze dochter e.d.) maar zoals aangegeven is de persoon na lang beraad daar niet op ingegaan.
Dus.... wat nu?!