Robin schreef:Tristan schreef:Turn in is wel goed van een 911 met die lichte voorkant.

Als je niet uitkijkt ga je juist rechtdoor. Net als de met stoeptegels/zandzakken verzwaarde kofferbak voor van 'n Kever....
Snappum, refererend aan 't 130i draadje. LOL
Eens met Robin. Bovendien is dat zgn. lichte insturen in deze 911S een schijngevoel van precisie, én bovendien tricky. Je wilt eigenlijk maar 1 ding met een goed onderstel (w.o. insturen): weten wat de auto doet, je wilt voelen wat de auto doet, in control zijn. Welnu, de 911S waar ik in reed - met dat nieuwe electric power strearing plus systeem én dat adaptieve onderstel - maakte het sturen gevoelloos en insturen slappig (playstation feeling). Ik dacht; GVD, ik rijd toch in een sportauto? Of niet dan?
De Spyder heeft meer druk op de neus, veeeeel beter stuurgevoel, geniale balans en so veel meer in control bij lastwissel: 'meer connected to driving', ga maar door. Geen seconde had ik een ''a big smile on my face" in deze 911S. Ik vind het saai en humorloos.
Ja ok, dat blok, dat is me potverdorie van grote klasse, echt gekkenhuis: wat een schitterende atmo powerdrome. Ademloos. Voelt goed, klinkt goed dan is ie ook goed. Juist ZONDER sportpoef hoorde je dat heerlijke mechanische Porsche geluid schtterend, vooral in het interieur. Ook in de Spyder vind ik de sound BINNEN eerlijk gezegd mooier met Sportpoef uit. Alleen voor de tunnels (én voor de vriendjes vna je zoon

is er een sportpoef: ja, dan komt de krijs erbij en die is geniaal (haha), maar overstemd wel dat heerlijke mechanische Porsche geluid ..