Luco schreef:Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat die koopt, maar de bmw wordt juist opgehemeld vanwege zijn weggedrag, scherpe sturen, bochtensnelheid en noem maar op, dus er wordt geroepen dat men de keuze baseert op rijeigenschappen.
Als dan BLIJKT dat (in dit geval toevallig een megane) beter stuurt, scherper rijdt, beter bochtengedrag heeft, wordt er ineens van alles bijgehaald behalve de punten waar het volgens vele rijders juist om gaat.
Zeg dan gewoon dat je ondanks de mindere rijeigenschappen toch liever een duurdere bmw koopt ipv een goedkopere beter sturende auto.
Omdat het een bmw is
Dikgedrukt, en groot : waar blijkt dat dan? Bij twee journalisten van Autweek.nl dus. En de rest kunnen we dus gewoon vergeten? Die andere lovende tests? Daaruit blijkt dan niks? Iedere journalist is anders en 't zijn gewoon mensen. Dat CH er lovend over is tov een RS3. Dat EVO 'm op plaats 6 van de 10 zet in PCOTY 2012 en op de manier dan doet dan helemaal niet meer terzake?
GT86 lag er bij de PCOTY ook al gauw uit begreep ik. Ook zo'n opgehemeld apparaat hier.
Maar!
Iedereen mag er 't zijne van denken(Megane is prima qua hardcore, maar vind 'm anoniem qua looks en niet zo mooi zelfs niet tov een 1 serie hoe ik 'm zag in 't autoweek filmpje... en fwd...zal wel, maar neh)
en dat is maar goed ook en nu 'n kop koffie.

EDIT: Heb even gegoogled op Megane RS etc. En in 't wit is 't niks, MAAR in 't zwart/donkergrijs herzie ik mijn mening. Nette hothatch, heeft wel wat. Toch.
Oh ja: NS tijden van de M135i zijn er dacht ik nog niet. Ik denk dat je dat meevalt(want mildere nieuwe chassis setup) tov Von Shoarma in de 1M vs die profi Franse testrijder in de Megane. Kon dat beide niet met Von Shaorma?
Had Hielke in de 1M over de NS laten denderen en de kaarten lagen weer anders(8 min rond )

Don't be gentle it's a rental, he Hielke? Dat is Spaans voor dat men niet te gek moet doen met andermans spulen is mij verteld.
ONTOPIC LOL. M135i(vs de rest)