Lichte trilling dat ergens rond de 90 per uur zit. Volgende week gooi ik alvast die achterbanden erop en laat ik even snel de voorwielen balanceren. Toch denk ik niet dat het probleem daar zit.GTRene schreef:dus je voelt geen speling in het stuur gedrag als je normaal rijd?
dan lijkt het me stug dat het daar aan ligt...of die bekrachtiging moet gekke dingen doen doch geen ervaring mee.
dat wat je beschrijft hoort in elk geval niet, die dingen moeten heel vertrouwt aanvoelen zelfs dik over de 2 x 100 en meer.
banden kunnen wel heel rare dingen doen op hogere snelheden of velgen (denk aan slag oid)
doch dan zal je stuur wellicht wat schommelen doch daar schrijf je niet over en dus neem ik aan dat dat ook oke is.
wellicht (als velgen recht zijn) gaat het weg als je de winterbanden hebt...zou ik eerst proberen, dan weet je of het bij de banden ligt.
heeft jou auto wel iets toespoor? moet ie iets hebben
schokbrekers?
geen bekende in de buurt met veel ervaring die kan voelen waar het weg komt als ie er mee rijd?
edit...lees net dat het stuur zoveel beweegt...dan ist al een heel ander verhaal, bedoel je...dat je dat ook kan doen terwijl de kar gewoon rechtdoor blijft gaan? dan heb je wel veul speling if zo of doet ie dat uit zichzelf dat heen en weer gaan...
Schokdempers zijn OEM maar slechts een 10K km oud. Auto is uitgelijnd volgens de waarden van Z3 Coupé die in het pc-programma stonden.
Ik kan het stuur zo bewegen terwijl hij rechtdoor blijft gaan. Je snapt wel waarom het griezelig is als je tegen zo'n hoge snelheid rijdt en het stuur niet precies reageert. .