k33z schreef:Ja, ik wist 8 jaar geleden al dat de M135i uitkwam. Zonder gekheid, met de 130i was dit bijna hetzelfde verhaal en met de 1M was het ook niet veel anders.
Rico, het is niet erg ingewikkeld om te begrijpen hoe 99% van de bevolking denkt (en ik maak ook deel uit van die 99%). Die zoeken een opinieleider waar ze zich achter kunnen scharen om hun keuze (wat eigenlijk dus niet 'hun' keuze is) te rechtvaarden. Mensen die denken volledig zelf hun keuzes te maken snappen nog niet hoe sterk peer pressure en marketing is (bewust en onbewust).
Maargoed, back on topic.
Was jij dan die volger die een 130i kocht omdat Andre er eentje had? Ik namelijk niet, ik kocht/kreeg mijn 130i namelijk een beetje eerder dan Andre.
Of Andre een opinieleider is? Denk dat het iets teveel eer is. Maar Andre zal zoiets zelf ook niet roepen, jij wel (ongeveer) al 8 jaar lang. Volgens jou zou ik al een e90 M3 hebben gehad, een 335i een 1M whatever.. want dat heb jij afgelopen jaren regelmatig gepost..
Maar goed geen van deze auto's hebben bij mij op de oprit gestaan.. verrek had jij nou niet een 335i?
Anyway on topic.. de basis 1 serie vind ik oerlelijk, vanaf het begin heb ik dat geroepen.. de M135i is een leuk totaalplaatje. Net zo mooi/lelijk als een MK1 130i M sport.. prijs/kwaliteitsverhouding lijkt me dik in orde van een M135i. Qua prestaties met een sper zal die een 1M evenaren (denk ik). De 1M is geen schoonheid de M135i niet. De laatste praktischer maar ik red me ook met een Z4 Coupé.. onder de streep.. leuk ding die M135i voor pak em beet 25K over een jaar of 3 á 4.
Wat Andre nou van een M135i vind, is best interessant ivm het vergelijk tot een 1M maar zal voor mij nooit een reden zijn om in de toekomst een M135i te kopen. Daar vind ik zelf wel wat van