Wat klinkt dat ding heerlijk zeg!

Wat klinkt dat ding heerlijk zeg!
in dat geval wordt dat dan een Haas (sneller)ErikS schreef:Wat is er Ferdi, wil je nu ook een 420 pk konijn hebben?
Je bent doof.Petrolhead Tom schreef:Verklaar me voor gek maar die M135i klinkt in het filmpje haast een beetje als een GT3 als hij wegrijdt.
Bij 32 sec hoor ik dat ook als de koppeling eraf gaat, daarna niet meer zo eigenlijk.Petrolhead Tom schreef:Verklaar me voor gek maar die M135i klinkt in het filmpje haast een beetje als een GT3 als hij wegrijdt.
lolk33z schreef:Ach, dat zei ik ook al vanaf het begin, is gewoon een gave kar. Straks koopt Andre een M135i met een sper erop en daarna is vind heel DF het een prachtbak.
k33z schreef:Ach, dat zei ik ook al vanaf het begin, is gewoon een gave kar. Straks koopt Andre een M135i met een sper erop en daarna is vind heel DF het een prachtbak.
Was jij dan die volger die een 130i kocht omdat Andre er eentje had? Ik namelijk niet, ik kocht/kreeg mijn 130i namelijk een beetje eerder dan Andre.k33z schreef:Ja, ik wist 8 jaar geleden al dat de M135i uitkwam. Zonder gekheid, met de 130i was dit bijna hetzelfde verhaal en met de 1M was het ook niet veel anders.
Rico, het is niet erg ingewikkeld om te begrijpen hoe 99% van de bevolking denkt (en ik maak ook deel uit van die 99%). Die zoeken een opinieleider waar ze zich achter kunnen scharen om hun keuze (wat eigenlijk dus niet 'hun' keuze is) te rechtvaarden. Mensen die denken volledig zelf hun keuzes te maken snappen nog niet hoe sterk peer pressure en marketing is (bewust en onbewust).
Maargoed, back on topic.
Gebruikers op dit forum: GRzep en 24 gasten