Golfen
- Tristan
Re: Golfen
Snap het niet, ik golf alleen maar met leuke mensen. 

- Petrolhead Tom
Ik heb wel eens zo'n middag gehad en ik heb me werkelijk kapt gelachen met de mensen die daar golf speelden. Echt heel gezellig. Ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die de sfeer verpesten. Je moet het spelletje natuurlijk ook niet serieus gaan nemen.Tristan schreef:Snap het niet, ik golf alleen maar met leuke mensen.

- Niall
Ooit als vierjarige begonnen met golfen en vroeger intensief gespeeld. Op mijn best speelde ik Handicap 12, alleen nu is het een paar keer per jaar. Merk wel dat het net fietsen is, je vergeet het nooit maar je moet wel weer even op gang komen.
Moeilijkste baan welk ik gespeeld had was Royal Troon in Schotland. Dat heeft me toen veel ballen gekost.
Moeilijkste baan welk ik gespeeld had was Royal Troon in Schotland. Dat heeft me toen veel ballen gekost.
-
Vind er nooit wat aan. :drieling:Tristan schreef:Snap het niet, ik golf alleen maar met leuke mensen.
- Tristan
Ha, plaggen Harrie.CRZ schreef:Vind er nooit wat aan. :drieling:Tristan schreef:Snap het niet, ik golf alleen maar met leuke mensen.

- JP
GVB ?

- ///Joost
Zelf ook enkele jaren gespeeld in Cali. Daar is het nog te betalen en met het lekkere weer helemaal fantastisch...zeker met een paar biertjes in je golfkarretje
. Nog vaak zelfs voor het werk om 7 uur een balletje slaan...ohne alcohol uiteraard. 
Hier in NL met het GVB vind ik het nog een beetje een gedoe, en ik heb ook het idee dat het hier ook nog steeds enigszins een 'eilite' sport is. Maar ik kan het mishebben, ik heb hier ook nooit gespeeld.
Maar de sport an sich is echt

Hier in NL met het GVB vind ik het nog een beetje een gedoe, en ik heb ook het idee dat het hier ook nog steeds enigszins een 'eilite' sport is. Maar ik kan het mishebben, ik heb hier ook nooit gespeeld.
Maar de sport an sich is echt

- Snipe
Ik had altijd meer aandacht voor Monique van de Ven.Robin_NL schreef:Lauswolt, da's toch die tent naast Rutger Hauer?
(Maar je hebt inderdaad gelijk.)
- Robin_NL
Hou op man, dit was sarcastisch, we waren daar ongeveer elk weekend, Lauswolt. En één keer thuis bij fam. Hauer....Snipe schreef:Ik had altijd meer aandacht voor Monique van de Ven.Robin_NL schreef:Lauswolt, da's toch die tent naast Rutger Hauer?
(Maar je hebt inderdaad gelijk.)
- Snipe
Blijft staan dat je dus beter naar Monique van de Ven had kunnen gaan.
Bij de kabinetsformatie van 2007 (Balkenende-IV) doken Wijffels, Bos, Balkenende en Rouvoet hier ook onder trouwens. Toch een minpuntje.
Bij de kabinetsformatie van 2007 (Balkenende-IV) doken Wijffels, Bos, Balkenende en Rouvoet hier ook onder trouwens. Toch een minpuntje.
- Robin Hartog
Ik heb een keer gegolfd met school; de golf-leraar van de lokale vereniging zei dat ik er vooral mee door moest gaan vanwege mijn goede zwaai oid. Tsja.. Ik raakte dat balletje wel knoeperd-hard, maar verder vind ik er dus echt geen REET aan. Ook die andere bekakte mensen die me in eerste instantie zaten uit te lachen en daarna stil waren stonden me niet aan.
Wat wel leuk was is het rondrijden in zo'n golfkarretje.

Wat wel leuk was is het rondrijden in zo'n golfkarretje.

- Robin_NL
a)Ik weet niet waar Monique vd Ven woontSnipe schreef:Blijft staan dat je dus beter naar Monique van de Ven had kunnen gaan.
b) Volgens mij is ze wel 15 jaar ouder dan ik en mijn tanden vallen al bijna uit.
c)Had ze niet die gast van de Vlaamse Pot, Edwin de Vries?
d) Dus heeft 't al helemaal geen zin
e)Ik snap niet waarom Wijffels, Bos, Balkenende bij Monique vd Ven moesten onderduiken.
e2)Rouvout snap ik dan weer wel.
f)Ik herinner me nog ergens 5 jaar terug dat er wat politici op Lauswolt rondhingen.
g)Waarschijnlijk praten we wat langs elkaar heen
- Robin_NL
Mooi dat we zo ONTOPIC blijven met 'Golf' en Rouvoet die bij Monique van de Ven onderduikt.
- Niall
Grootste nadeel van golfen in NL is de bekakte types die rondlopen. De keren dat ik met familie in schotland ben gaan golfen kom je mensen van alle soorten tegen op de golfbaan van de vuilinsman tot de CEO.
Verschil is dat heel veel banen eigendom zijn van de gemeente of provincie waardoor de prijs zeer schappelijk is. Rondje voor bv 15 euro
En voor de mensen die willen leren golfen, voor iemand die meer als Handicap 10 heeft behoeft echt geen clubs van een 1000 euro of meer. Clubs van een honderd of 2 is meer als goed genoeg. Beste uitspraak die een golfleraar mij ooit verteld had was, Power is nothing without Control. Oftewel hard en ver slaan is niets als je niet op de baan kan blijven.
Verschil is dat heel veel banen eigendom zijn van de gemeente of provincie waardoor de prijs zeer schappelijk is. Rondje voor bv 15 euro
En voor de mensen die willen leren golfen, voor iemand die meer als Handicap 10 heeft behoeft echt geen clubs van een 1000 euro of meer. Clubs van een honderd of 2 is meer als goed genoeg. Beste uitspraak die een golfleraar mij ooit verteld had was, Power is nothing without Control. Oftewel hard en ver slaan is niets als je niet op de baan kan blijven.
- Robin_NL
Inderdaad. En zei Youp van 't Hek niet eens(terwijl z'n broer bekend hockeyer is/was): Hoe kleiner de bal, hoe groter de kwal.Niall schreef: Beste uitspraak die een golfleraar mij ooit verteld had was, Power is nothing without Control. Oftewel hard en ver slaan is niets als je niet op de baan kan blijven.
?
- cooldragon
GVB sinds 1998. Speelde ooit (ca een jaar na behalen GVB) op zo'n hcp 17.5
In de jaren 2002 tot nu is het aantal rondes 18 holes op 2 handen te tellen.
Niet verwonderlijk dat ik nu niet eens 36 red, as in: totaal niet constant meer.
Afgelopen jaar in AMerika een nieuwe set ijzers gehaald.
Als je het niet erg vindt om een flight genootje te hebben die regelmatig zn balletje moet zoeken
in de rough, lijkt mij best leuk om een keer mee te spelen
Niet verwonderlijk dat ik nu niet eens 36 red, as in: totaal niet constant meer.
Als je het niet erg vindt om een flight genootje te hebben die regelmatig zn balletje moet zoeken
- Snipe
Zo is dat.Robin_NL schreef:Mooi dat we zo ONTOPIC blijven met 'Golf' en Rouvoet die bij Monique van de Ven onderduikt.
Maar we zijn al op pagina 2 en het heeft allemaal nog op z'n minst zijdelings met het onderwerp te maken. Best netjes!
- ///Joost
Kan niet anders dan met je eens zijn. Volgens mij is het echt alleen in NL zo'n elitesport tegenwoordig.Niall schreef:Grootste nadeel van golfen in NL is de bekakte types die rondlopen. De keren dat ik met familie in schotland ben gaan golfen kom je mensen van alle soorten tegen op de golfbaan van de vuilinsman tot de CEO.
-
Robert, ga een keer met mij en Tristan mee. Maatje van ons gaat ook wel is mee, zijn we met zijn 4en.cooldragon schreef:GVB sinds 1998. Speelde ooit (ca een jaar na behalen GVB) op zo'n hcp 17.5
-
Ligt er aan waar je naar toe gaat. Bentwoud in Benthuizen (om maar wat te noemen) is zo openbaar als het maar kan.///Joost schreef:Kan niet anders dan met je eens zijn. Volgens mij is het echt alleen in NL zo'n elitesport tegenwoordig.Niall schreef:-knip-
- ADV
In mijn optiek wordt het wel steeds minder, ik ben lid in veendam en daar lopen gewoon een stel boeren rond
Tuurlijk heb je wel de kakkers hier en daar, maar dat wordt volgens mij wel minder dus... Spelen met GVB niveau boeit me niets
blijft leuk om baantje te lopen en met gezellige flight genoten is het altijd lachen toch?

Tuurlijk heb je wel de kakkers hier en daar, maar dat wordt volgens mij wel minder dus... Spelen met GVB niveau boeit me niets

- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Creatief!
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Mis ik iets? Dit draadje is van 11 jaar terug en dan onder de aandacht brengen met creatief?
Ik golf best veel.
-
Er stond een verkapte SPAM-reactie boven die van Wout, maar die is vakkundig verwijderd
- JP
Het was wel spam maar niet heel irrelevant voor dit draadje. Kamagra kan je helpen met je handicap