Dus, wie golfen er allemaal hier?
Ik sinds 2008, sinds 2010 redelijk intensief en ben bezig om golfles te mogen geven (heb nu hcp 12)
Vanaf je 30e word dat toch minder........dan heb je opeens tijd om......te golfenPetrolhead Tom schreef:Ik heb nog seks.
Oh ja, want daar stop je direct mee als je golft. Vraag maar aan Tiger Woods!Petrolhead Tom schreef:Ik heb nog seks.
En daar hebben we de eerste golfer die op zijn pikkie is getrapt.Snipe schreef:Oh ja, want daar stop je direct mee als je golft. Vraag maar aan Tiger Woods!Petrolhead Tom schreef:Ik heb nog seks.
Dat hoeft ook niet meer als je 65+ bent.Spijkerhard schreef:Ik houd niet van wandelen.
Ik mag toch hopen dat jullie niet alleen op een grasveld met vijvers en putjes in de grond aan jullie gerief komen.Sjoerd schreef:GF is nu bezig met GVB; als ze het allemaal leuk vindt dan pak ik het ook weer op. gelukkig hoef je tegenwoordig je handicap maar over 9 holes te lopen; dat scheelt wat in tijd.
Ik vind het wel een lekker spelletje en voor mij het voordeel dat ik een hobby samen met GF heb.
Was het niet het hoge tempo wat jou zo trok in dit spelletje..............Booooh schreef:4 maanden geleden begonnen, leuk spelletje, ga ik zeker mee door ...
Ben
Hoe is het weer nu in New Jersey en Connecticut?Snipe schreef:Ja, ik ben in alle staten, Tom. Echt!
Lauswolt, da's toch die tent naast Rutger Hauer?Snipe schreef:![]()
...wel zonde trouwens dat je niet golft. Daar bij jou in de buurt zit namelijk een prachtige golfbaan, Lauswolt. Het is maar heel af en toe dat de sfeer daar verpest wordt door politici die kabinetten zitten te smeden...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Rnd, Semrush [Bot] en 2 gasten