haha ... ja dat was een; 'fail'

snelte tijd in een vol veld met een kapot wiellager 2:00
Persoonlijk vind ik de inhaalactie op 11:20 wel grappig.. Volvo rechts ik links ..
En de inhaalrace!
Ik had niet getraind of gekwalificeerd op mijn slicks en dan zijn ze op de semi vochtige koude baan dus blijkbaar erg glad

... Dan stuur je in combinatie met wat overmoed in en gebeurt er.. :ninja: juist .. niks.
Doordat ik met mijn wielen dwars over de curb ging sloopte ik mijn wiellager.
Het leuke is dat ik wel door het hele veld naar voren kon rijden en op plek 13 reed toen het wiellager echt overleed en de remolie begon te koken.
Kortom race een geen resultaat! en de laatste twee ronden van achter de vangrails kunnen kijken.
Ik denk ook niet dat ik die p2/3 had kunnen vasthouden maar 4 of 5 had gekund.
Van Bas Roos kon ik een lager krijgen dus in race twee achteraan begonnen en in 5 ronden naar plek 16 gereden.
Helaas zat ik in ronde 6 binnen de 130i GTR bovenaan het Scheivlak toen hij instuurde omdat hij mij niet had gezien en mijn zijkant/neus raakte, het resultaat van dit toucheetje was dat de bloedmooie GTR linksaf de vangrails in dook met als uitkomst code rood.
Ik had er behoorlijk de P in en ben ook niet herstart. Ik kon toch al geen punten meer halen.
Ondanks dat ik naast een witte streep en een verbogen hoekje van mijn splitter geen schade had blijft het naar als iemand zoveel schade rijd en je bent er bij betrokken. (ja natuurlijk hoort bij het spel en er was geen schuld maar toch)
Wel een leuker punt is dat ik mijn auto tijdens de keuring kon wegen.. 1230KG met volle tank. Ik moet toegeven dat viel mij meer dan tegen!
Deze winter ga ik naar een volle FIA kooi (de gelaste schroefkooi is toch te beperkt), mede door het beeld van de GTR die de rails invloog.
Je krijgt maar een kans als het misgaat dus dan is een kooi een goede investering/verzekering. Daarnaast word de auto er stijver van.
Verder gaat er door die kooi een carbon dak op en ga ik nog meer zagen.. ding is gewoon te zwaar! alles is al plastic maar ik wil voor de 1150kg gaan!
Kortom volgend jaar kom ik terug met de e36 2.0.
Daarvoor moeten er gewoon nog wat puntjes op de i! en dan het gevecht naar de 1:57!