Dat brengt 30KG extra in de schaal. maar verder is alles plastic en carbon daarnaast weeg ik zelf maar 80 kg en rijden er mensen van boven de 100kg voor mij dus ik kan het hebben

Een Jaguar group C produceerde door z'n vlakke bodemplaat alleen al 3 ton neerwaartse druk bij 320 kph !!
Tijdens een race in Canada (Montreal ) is er tijdens een wedstrijd een vastgelaste putdeksel losgetrokken en door de bodemplaat heen getrokken...........
Kortom het doet wel wat. Nu rij ik geen 320kph maar gemiddeld ~125kph op Zandvoort met als top 200 kph op het rechte stuk volgens de GPS data . Daarnaast zit er in de Jaguar al meer ontwikkelingskosten inde linker pottiergreep dan mijn hele racer kost..
Maar goed de vraag dus.. zou het merkbaar zijn? iemand er ervaring mee? zou toch leuk zijn als ik dan nog een seconde snoep.
Ik heb een Flossmann spoiler en die werkt dus echt gemerkt.. en andere stand van het lipje van 2 cm is merkbaar in het gevoel op de kont van de auto. Daarnaast is de E36 van wijlen Goerge Plasa natuurlijk ook een grote diffusser en ook dat zal een reden hebben
Input gevraagd dus!