Wat foto's van afgelopen zondag, was een dag van Fineline-imports uit.
Qua tijden met de MX5 in de middenmoot geeindigd, net achter een s2k en verder tussen de Impreza's. Dit soort werk is ie ideaal voor, wat mij betreft.
Ach! Het leeft nog! Lees het ring draadje anders even.Sebastian Keijmel schreef:BMW filmpjes worden namelijk altijd vertraagd afgespeeld
Juiste analyse wat betreft de banden, gripniveau ligt wel een tikje hoger dan van mijn banden (Toyo R888)Hielke schreef:Met slicks kan dat. Zonder slicks kan dat met een videobewerkingsprogramma
Mijn uitlijner zou het opnieuw moeten doen..................Hielke schreef:Ik heb een maandje terug mijn uitlijning laten controleren. Wat zeggen de kenners hiervan? Acceptabel? De auto spoort vrij goed rechtuit maar wil bij insturen graag met de kont om komen. Niks dramatisch, maar ik heb qua MX-5's weinig vergelijkingsmateriaal.]
Verbetering zit in:G Kolkman schreef:Ik zal er vanavond de mijne eens bijpakken. Bekend is dat de uitlijninstellingen en de toleranties extreem ruim zijn bij de mx-5 terwijl kleine veranderingen merkbaar zijn. Volgens sommigen.
Die toleranties van Mazda zelf grenzen aan het absurde. Dan mag je zelfs met positief camber rondrijden.G Kolkman schreef:Ik zal er vanavond de mijne eens bijpakken. Bekend is dat de uitlijninstellingen en de toleranties extreem ruim zijn bij de mx-5 terwijl kleine veranderingen merkbaar zijn. Volgens sommigen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten