Helemaal eens! Ik heb er nu verscheidene zien rijden en het is gewoon een donders dikke kar.Shakes schreef:Deze week de Toyota zien rijden. Kan veel commentaar geven op de prijs en het vermogen maar het uiterlijk is gewoon dikke prima!
Gemiste kans...Enrico schreef:All looks no go.... wel mooie looks.....
Bij Toyota in Rotterdam morgen proef te rijden.... maar ik verspil mijn tijd niet.
Hij heeft met de automaat gereden en dat is inderdaad niks.Mathieu schreef:Leuk verslag, maar volgens SRKD is het helemaal niets.
Dus.........................
Downforce Hans schreef:De voorkant van de toyo geniet toch wel mijn voorkeur.......
Ga je voor degelijkheid Hans? :strong:Downforce Hans schreef:De voorkant van de toyo geniet toch wel mijn voorkeur.......
Nee, dat weet je tochPetrolhead Tom schreef:Ga je voor degelijkheid Hans? :strong:Downforce Hans schreef:De voorkant van de toyo geniet toch wel mijn voorkeur.......
Inderdaad . At last. Dat geinige modelletje atmo ding valt aardig door de mand in EVO als PCOTY om maar één ding:Pingus schreef:De BRZ STi, met 280PK en een turbo... binnenkort dan toch! Ook bij u in de buurt in de winkel
http://www.autoweek.nl/autonieuws/21127 ... -over-ring
Te duur te duur?Macboy schreef:Droom auto. Alleen te duur.
Op dit liefhebbers forum nog geen kopers... dus dat zegt genoeg
Erik schreef:Gaaf 280pk in de BRZ Sti. Met kuurtje dus ook weer richting de 350pk.
Dat wordt op zijn zachtst gezegd, een nogal spannend karretje.
Nu de prijs rond de 50k houden. En het gewicht onder de 1200kg.
(beter rond de 40k euro maar dat gaat toch niet gebeuren)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten