Ik ben benieuwd heb er al veel goede verhalen over gehoord en het is een leuke basis voor een track focussed auto. Ik ga het vanmiddag zien. Ben vooral benieuwd naar de staat van de auto.Linc (Bas) schreef:Ik heb Fiesta ST als lease auto gehad. Ik vond het een heerlijke ragbak, waar je weinig fout mee kon doen en heel makkelijk op de limiet kon rijden of zelfs er over heen. Mis hem af en toe nog wel een beetje.
Maar hoe ik er mee reed was hij niet heel zuinig nee
Naar:Petrolhead Tom schreef:Sterke punten worden hier aangehaald. Ik vermoed dat de Ford in de praktijk maar weinig zuiniger gaat zijn dan de Bmw. Dat de Ford een flink aantal kilo's lichter is scheelt natuurlijk wel in de vaste lasten maar ook weer niet zoveel. Ik heb vernomen dat de Ford een grote beurt moet hebben en dat er een RVS sportuitlaat onder zit. Dat zijn nou net de dingen waar ik eigenlijk niet op zit te wachten. Ik vind het belangrijk dat een auto goed is onderhouden en dat de boekjes tijdig ingevuld zijn, danwel dat er een flinke stapel facturen bijzitten om het onderhoud mee te staven. Dit geeft me eigenlijk meteen, misschien wel geheel onterecht, het gevoel dat de auto niet helemaal in tip top conditie verkeerd.
In minder dan 10 dagen.Petrolhead Tom schreef:Blije Joost en blije Tom. Ik heb een Fiesta! Tof karretje! Wordt vervolgd.
Gebruikers op dit forum: jessedehaan, KoenM en 14 gasten