dit is toch een forum? dus mag ik toch een vraag stellen en mijn mening geven of niet dan?Nutkees schreef:@Jeroen,
Als je niets zinnigs te zeggen hebt, blijf dan even lekker uit dit topic weg.

dit is toch een forum? dus mag ik toch een vraag stellen en mijn mening geven of niet dan?Nutkees schreef:@Jeroen,
Jeroen, je hebt gelijk, maar waarom iets posten wat totaal niets toevoegd en daarnaast een nutteloze vraag is? Snap niet wat je daarmee wil bereiken, maar goed weet ook niet hou oud je bent.Jeroen K. schreef:dit is toch een forum? dus mag ik toch een vraag stellen en mijn mening geven of niet dan?Nutkees schreef:@Jeroen,
Jeroen K. schreef:dit is toch een forum? dus mag ik toch een vraag stellen en mijn mening geven of niet dan?Nutkees schreef:@Jeroen,
Zo zie je maar dat het niet voor iedereen weggelegd is om in zo`n ding te rijden............wat misschien in jou geval ook wel beter is...................Spijkerhard schreef:Van baan verwisselen is eigenlijk 2(!) bochten nemen. Minstens anderhalf te veel dus..
(Ziet het Corvette stoplichtsprintje weer voor zich...)
http://www.youtube.com/watch?v=rCTNaHVdndQ
Daar draagt het automatische volume van de camera waarschijnlijk ook aan bij.GTRene schreef:zelfs als je bijna uit zicht bent hoor je hem nog net zo hard![]()
ITV, het is zover hoor... binnekort downloadbaarInjectTheVenom schreef:Over die burnouts gesproken heeft Metchu de video nou al af en is hij ergens te downloaden?
Ga je nu nog verder aan de gang met de uitlaat of laat je het zo? Wel jammer dat je nooit een keer voluit kunt gaan op het circuit.Nutkees schreef:Fucking VET!v![]()
Top man!
Hoor wel dat de nieuwe dempers het geluid een stuk mooier hebben gemaakt, in het filmpje van metin zitten deze er nog niet onder. Duidelijk schel qua geluid vind ik.
Ik vind dit toch wel bij de auto passenMetchu schreef:crossposting, hij staat hier:
Mijn dank is onuitputtelijkMetchu schreef:ITV, het is zover hoor... binnekort downloadbaarInjectTheVenom schreef:Over die burnouts gesproken heeft Metchu de video nou al af en is hij ergens te downloaden?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 74#p897874
Waarvan het merendeel in achterbanden en remblokken/schijven gaat zitten neem ik aan :strong:Nutkees schreef:@Joopieboy
Inderdaad, had het maar geen auto moeten worden. Al moet ik wel bekennen dat ik erg veel tijd in het onderhouden van de auto stop, maar wel de capaciteiten van de auto tot het uiterste probeer te benutten!
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Amazon [Bot], Google [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 7 gasten