Op zich wel mooi, ook gezien de naam van het wiel GTS-r
Ga zo eerst mijn eigen velgen weer ophalen bij de richtbedrijf, zijn ze weer mooi recht en kan ik weer knallen met die wagen.
Jij bent echt de opper kneus van dit forum zo te lezen :strong:Jeroen K. schreef:Durf je niet van baan te verwisselen met de viper ofzo? dat je er telkens maar achter blijft hangen als je genoeg ruimte ernaast is?
Ja man, en geef eens gas met dat ding... anders gewoon een V8 erin met een zooi turbo's!Jeroen K. schreef:Durf je niet van baan te verwisselen met de viper ofzo? dat je er telkens maar achter blijft hangen als je genoeg ruimte ernaast is?
Als je je op de weg net zo gedraagt als hier, dan zal je snel je rijbewijs kwijt zijnJeroen K. schreef:hebben we hier regels dan?![]()
Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op iets zinnigs.Nutkees schreef:@Jeroen,
Als je niets zinnigs te zeggen hebt, blijf dan even lekker uit dit topic weg.
Jeroen K. schreef:Durf je niet van baan te verwisselen met de viper ofzo? dat je er telkens maar achter blijft hangen als je genoeg ruimte ernaast is?
Richardt. schreef:Lekker filmpje, met een lekker geluid
Toen je achter die Gallardo reed klonk het alsof je nog geen half gas gaf. Kon niet horen of die Gallardo er vol voor ging. Maar hoe verhoud de Viper zich ten opzichte van de andere supercars die meereden?
Downforce Hans schreef:Jeroen K. schreef:Durf je niet van baan te verwisselen met de viper ofzo? dat je er telkens maar achter blijft hangen als je genoeg ruimte ernaast is?
Mag ik........................?
Van baan wisselen is voor een vipert zoiets als een bocht nemen, en dat doen die dingen nou éénmaal niet zo graag daarom blijft hij er dan ook maar achter hangen............
Zo, kom maar op................komaarkomaarkomaar
whahahDownforce Hans schreef:Jeroen K. schreef:Durf je niet van baan te verwisselen met de viper ofzo? dat je er telkens maar achter blijft hangen als je genoeg ruimte ernaast is?
Van baan wisselen is voor een vipert zoiets als een bocht nemen, en dat doen die dingen nou éénmaal niet zo graag daarom blijft hij er dan ook maar achter hangen............
Moet je op Track-day`s is echt gas gaan geven............Nutkees schreef:Downforce Hans schreef:Jeroen K. schreef:Durf je niet van baan te verwisselen met de viper ofzo? dat je er telkens maar achter blijft hangen als je genoeg ruimte ernaast is?
Hahaha jij weet het mooi te brengen, maar beter een slechte bocht nemen als helemaal geen bocht. Heerlijk dat zo'n viperblok zo betrouwbaar is.![]()
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Google [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 7 gasten