De wielrenners hebben hun eigen sport kapot gemaakt maar de banken hebben onze hele economie naar de kloten geholpen…JP schreef:Krijg ik bij de Rabobank nu meer spaarrente ?

De wielrenners hebben hun eigen sport kapot gemaakt maar de banken hebben onze hele economie naar de kloten geholpen…JP schreef:Krijg ik bij de Rabobank nu meer spaarrente ?
Elk bedrijf en elke wielrenner die discutabel is hoort daar niet in thuis. Graag dezelfde sancties. Dus alle zeges afnemen en schorsen cq verbannen voor het leven. Meneertje Pat zal dat vast niet doen. Mietje..."Lance Armstrong hoort niet thuis in het wielrennen", verklaarde UCI-voorzitter Pat McQuaid tijdens een persconferentie in het Zwitserse Genève.
Als ze dat doen zijn er nog maar drie deelnemersallen schreef:Elk bedrijf en elke wielrenner die discutabel is hoort daar niet in thuis. Graag dezelfde sancties. Dus alle zeges afnemen en schorsen cq verbannen voor het leven. Meneertje Pat zal dat vast niet doen. Mietje..."Lance Armstrong hoort niet thuis in het wielrennen", verklaarde UCI-voorzitter Pat McQuaid tijdens een persconferentie in het Zwitserse Genève.
Dit.Luco schreef: ook met doping moet je hem maar 7 keer kunnen winnen, de overige gebruikers is dat nooit gelukt.
Exact. Ik denk dat niemand twijfelt aan de uitmuntende prestaties die hij heeft neergezet, met of zonder doping. Hij staat nu vol in de schijnwerpers, dus als er iemand is die op dit moment voor een revolutie kan zorgen in de sport dan is alleen hij het, zeker nu. Qua titels en respect van oud ploeggenoten is er niet veel meer te redden, dus dan zeg ik: Show your cards.partyondude schreef:Als Lance meer weet over de UCI/USADA/Nike en weet ik het welke organisatie in die tijd, zou ik dat zeker wereldkundig maken. Nu staat iedereen in de rij om hem financieel de afgrond in te duwen en ik denk dat de zaken er anders voor staan mocht hij compromitterende feiten over genoemde organisaties hebben.
De eerste journalist die hem destijds al beschuldigde van doping werd toen uitgekotst, nu zei die dst hij zeker weet dat Lance dingen weet van de UCI die het daglicht niet kunnen verdragen, dus het kan nog leuk worden.///Joost schreef:Exact. Ik denk dat niemand twijfelt aan de uitmuntende prestaties die hij heeft neergezet, met of zonder doping. Hij staat nu vol in de schijnwerpers, dus als er iemand is die op dit moment voor een revolutie kan zorgen in de sport dan is alleen hij het, zeker nu. Qua titels en respect van oud ploeggenoten is er niet veel meer te redden, dus dan zeg ik: Show your cards.partyondude schreef:Als Lance meer weet over de UCI/USADA/Nike en weet ik het welke organisatie in die tijd, zou ik dat zeker wereldkundig maken. Nu staat iedereen in de rij om hem financieel de afgrond in te duwen en ik denk dat de zaken er anders voor staan mocht hij compromitterende feiten over genoemde organisaties hebben.
Het stadium van negeren en lekker doorgaan met je leven was 3 jaar geleden al gepasseerd, daar is de hetze nu te ver voor doorgeslagen. Als ie wil vechten voor de wielersport, moet ie nu ook van de nood een deugd maken en z'n verantwoording nemen. Dan zou ie wel eens een nog grotere held kunnen worden dan ie nu al is, met de overkoepelende wielerorganisaties die aan het kortste eind trekken.
Dat zou mooi zijn.
+1Shakes schreef:Lance een held en een unieke wielrenner?
Het is gewoon een leugenaar en een valsspeler. Dat is niet heel erg want dat zijn ze in de wieler/top sport allemaal maar kom er dan gewoon voor uit. Zeker nu.
Hij heeft voor mij wel afgedaan, ook als overwinnaar van kanker. Dat hij anderen heeft geholpen pleit dan wel voor hem
Mee eens met de heren, zo kijk ik er ook tegen aan.Robin schreef:+1Shakes schreef:Lance een held en een unieke wielrenner?
Het is gewoon een leugenaar en een valsspeler. Dat is niet heel erg want dat zijn ze in de wieler/top sport allemaal maar kom er dan gewoon voor uit. Zeker nu.
Hij heeft voor mij wel afgedaan, ook als overwinnaar van kanker. Dat hij anderen heeft geholpen pleit dan wel voor hem
Als je de letter V uit Livestrong haalt....
Same here. Wat een drol. En dan vooral de intimidatie tegenover de mensen die zijn wandaden aan het licht wilden brengen.GTRene schreef:Mee eens met de heren, zo kijk ik er ook tegen aan.Robin schreef:+1Shakes schreef:Lance een held en een unieke wielrenner?
Als je de letter V uit Livestrong haalt....
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Martijn_bmw, PetervdH, Wimo, WJ en 13 gasten