Wat is 't toch 'n heerlijk circuit en zo dichtbij voor mij ook. Moet er toch weer eens rijden. Leuk filmpje ook Jos. Wat heb je voor auto?
Strubben door Veenslang met >210kmh aanremmen naar Ruskenhoek machtig. En Ramshoek ook een legendarische bocht waarbij Andre met mij als bijrijder in de regen met z'n Impreza GTT met 150kmh in 'n iets onbedoelde slide kwam, hij natuurlijk corrigeren sneller dan Schumi bij wijze van, maar we riepen beide in koor: G*dverd*mme! Dit was rond het jaar 2000 ofzo?
Wel beetje hart in de keel toen want voor 't zelfde geld zeil je zo het restraurantgebouw in waar Gert(?) net aan z'n schnitzel begint. Krijgt ie de wielmoeren om z'n oren LOL.
M'n eerste rondjes op Assen reed ik in 1998 weet ik nog. In de toen nieuwe XKR Jaguar bij zo'n incentive klantendag. Ook heb ik er aardigwat rondjes daar opzitten in 'n Pontiac 7 persoons minivan zo'n Jules Deelder lookalike qua voorkant(groot raam). Da's zeilen met zo'n ding daar ongelovelijk, wel lachen. Wel de oude configuratie natuurlijk.