Arthur schreef:Facebook? Wat is dat?
Ik ben gewoon te ouderwets en vind zo'n forum "leuk" genoeg. Ik had laatst iemand aan de telefoon(!! ECHT!) en die vroeg waarom ik geen Facebookaccount had? Waarom wel stelde ik de vraag. Dan kunnen we berichten plaatsen dingen uitwisselen en foto's bekijken... Mijn antwoord was dat we ook al kunnen bellen, SMS-en, Whatsappen, MSN-en, e-mailen of gewoon elkaar thuis een bezoekje brengen(!). Maar nee, dat is anders...
Maw, ik heb geen zin aan dat FB gedoe
RVV schreef:Hoe zie jij de toekomst betreffende een forum, in het bijzonder het DF forum, is een forum een uitstervend ras? Is de toekomst Facebook? Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Gebruik van Facebook, of nog steeds lekker "ouderwets" teuten op het forum?
Heb je tips, suggesties die je betreffende het forum graag ziet?
Aan de ene kant ben ik 't met je eens.
MAARRRRRrrrrr, op een forum zitten mijn forum-vrienden. Op mijn facebook zitten mijn 'bekende' forumvrienden, mijn kennissen, collega's, oud-collega's, familie én beste vrienden. Velen van hen zitten dus niet op een forum als dit.
Ik moet ook altijd lachen om mensen die denken dat Facebook erom draait dat je iedereen vertelt hoe laat je uit je bed komt en er weer in duikt en allerlei andere onzinnige informatie. Dáár gaat 't juist niet om. Maar goed, misschien moet je 't eerst zelf zien voordat een ander het uit gaat leggen.
Het mooie van faceboek en een forum als dit is: Je hóeft 't niet te volgen. Dit in tegenstelling tot whatsapps, fw-mail/spam/hoax en andere moppentapperij. Of van die ellenlange verhalen van familieleden die je amper kent over hun ziekenhuisbezoekjes enzo. Als dat in je mailbox beland vind ik dat gewoon irritant. Als ik 't op Facebook zie kan ik 't snel scannen en besluiten om totaal ongepast alsnog op Like This te drukken.