Forum of Facebook

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Re: Forum of Facebook

Bericht door Dennis Cavallino » 06 okt 2012, 17:44

Snipe schreef:
DDX schreef:1 op 5 is best veel, ben ik vast ouderwets maar mobiel kijk ik naar sites als flitsservice.nl. buienradar m.ns.nl oid.
En lange verhalen op forums lees ik wel op een pc :)
Ik weet niet welke site je bedoelt, maar als ik dat intyp krijg ik een reisplanner voor de trein.
Duifjes.com = DDX?

Als we allemaal onze ogen dichtdoen, dan kunnen zij anoniem vertrekken. :ken ik jou: :lol:

Shakes

Bericht door Shakes » 06 okt 2012, 19:00

Ehm Rene ik denk dat je met What's up What's app wil zeggen. Fucking onmisbaar. Bespaart juist geld!

GTRene

Bericht door GTRene » 06 okt 2012, 19:11

dat klinkt wel bekender :D
kun je nagaan dat ik daar helemaal niet in zit, ik weet ook niet wat je daarmee kan...
waarschijnlijk heb je daar een mobiel internet voor nodig (althans zo klinkt het) :hmmm:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 06 okt 2012, 19:21

Klopt heb je mobiel internet voor nodig. Maar het is inderdaad onmisbaar!

Met de huidige telefoons kan dat trouwens ook met gemak via Facebook. Mijn S3 bijvoorbeeld synchroniseert automatisch met facebook, als iemand zijn telefoon nummer gedeeld heeft staan dan verschijnt die automatisch in je telefoon boek. En een berichtje sturen gaat ook gemakkelijk, je facebook private message verschijnt op ongeveer dezelfde manier als een whatsapp message. Toch geef ik nog steeds de voorkeur aan whatsapp.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 06 okt 2012, 19:46

+1 Bert mijn Sony Ericsson xperia doet dat precies zo! Echt top.

En whatsapp is super inderdaad! Eigenlijk een soort msn maar dan mobiel!

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 06 okt 2012, 19:55

ErikS schreef:@ Tom, mijn tablet word wel altijd als mobiel gezien....

Snap dat nooit, want zit gewoon tuis op mijn eigen netwerk... M'n laptop is toch ook draadloos en word niet gezien als mobiel?! Voor sommige sites echt onhandig, kan je niet fatsoenlijk zien zonder een AP te installeren...
Komt omdat je tablet eenzelfde besturingssysteem heeft als mobiel ;-)

IOS, ANDROID, etc

Je laptop draait op Windows en dus heel anders qua besturingssysteem

En daardoor voor websites als anders herkenbaar

Macboy

Bericht door Macboy » 07 okt 2012, 11:46

Dat mensen niet op DF posten met een mobiel (behalve Rico) ligt er juist aan dat het alles behalve geoptimaliseerd is voor dat kleine scherm. Kijk bijvoorbeeld naar http://m.pokercity.nl en check de www versie dat is toch geweldig gedaan ?

René whatsapp kan je ook alleen met Wifi thuis gebruiken. Ideaal om mensen berichten te sturen, foto's en filmpjes te sturen, berichten in te spreken en om in een groep te communiceren. Een leven zonder whatsapp is ondenkbaar voor mensen die het gebruiken.

Rebel

Bericht door Rebel » 07 okt 2012, 12:23

75% van mijn mobiele telefoongesprekken zijn vanuit de auto. Thuis prive kan ik onbeperkt bellen naar binnen en buitenland voor een vast bedrag.
Wat moet ik dan in godsnaam met whatsapp?

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 07 okt 2012, 12:24

What`s app werkt briljant idd, voor al als je kloten dagen hebt, dan wordt het al snel what`s up?

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 07 okt 2012, 12:24

Rebel schreef:75% van mijn mobiele telefoongesprekken zijn vanuit de auto. Thuis prive kan ik onbeperkt bellen naar binnen en buitenland voor een vast bedrag.
Wat moet ik dan in godsnaam met whatsapp?

Bellen is zo jaren `90 man........... :kikker:

Rebel

Bericht door Rebel » 07 okt 2012, 12:34

romo schreef:What`s app werkt briljant idd, voor al als je kloten dagen hebt, dan wordt het al snel what`s up?

Ik heb nooit "kloten" dagen....Misschien is dt het verschil :)

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 okt 2012, 10:30

Facebook? Wat is dat? :wink:
Ik ben gewoon te ouderwets en vind zo'n forum "leuk" genoeg. Ik had laatst iemand aan de telefoon(!! ECHT!) en die vroeg waarom ik geen Facebookaccount had? Waarom wel stelde ik de vraag. Dan kunnen we berichten plaatsen dingen uitwisselen en foto's bekijken... Mijn antwoord was dat we ook al kunnen bellen, SMS-en, Whatsappen, MSN-en, e-mailen of gewoon elkaar thuis een bezoekje brengen(!). Maar nee, dat is anders... :mrgreen:
Maw, ik heb geen zin aan dat FB gedoe :P
RVV schreef:Hoe zie jij de toekomst betreffende een forum, in het bijzonder het DF forum, is een forum een uitstervend ras? Is de toekomst Facebook? Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Gebruik van Facebook, of nog steeds lekker "ouderwets" teuten op het forum?

Heb je tips, suggesties die je betreffende het forum graag ziet?

Metchu

Bericht door Metchu » 09 okt 2012, 14:41

df whatsapp chat! onmisbaar!

Tom

Bericht door Tom » 09 okt 2012, 14:44

Metchu schreef:df whatsapp chat! onmisbaar!
Afbeelding

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 09 okt 2012, 15:02

Arthur schreef:Facebook? Wat is dat? :wink:
Ik ben gewoon te ouderwets en vind zo'n forum "leuk" genoeg. Ik had laatst iemand aan de telefoon(!! ECHT!) en die vroeg waarom ik geen Facebookaccount had? Waarom wel stelde ik de vraag. Dan kunnen we berichten plaatsen dingen uitwisselen en foto's bekijken... Mijn antwoord was dat we ook al kunnen bellen, SMS-en, Whatsappen, MSN-en, e-mailen of gewoon elkaar thuis een bezoekje brengen(!). Maar nee, dat is anders... :mrgreen:
Maw, ik heb geen zin aan dat FB gedoe :P
RVV schreef:Hoe zie jij de toekomst betreffende een forum, in het bijzonder het DF forum, is een forum een uitstervend ras? Is de toekomst Facebook? Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Gebruik van Facebook, of nog steeds lekker "ouderwets" teuten op het forum?

Heb je tips, suggesties die je betreffende het forum graag ziet?

Aan de ene kant ben ik 't met je eens.

MAARRRRRrrrrr, op een forum zitten mijn forum-vrienden. Op mijn facebook zitten mijn 'bekende' forumvrienden, mijn kennissen, collega's, oud-collega's, familie én beste vrienden. Velen van hen zitten dus niet op een forum als dit.

Ik moet ook altijd lachen om mensen die denken dat Facebook erom draait dat je iedereen vertelt hoe laat je uit je bed komt en er weer in duikt en allerlei andere onzinnige informatie. Dáár gaat 't juist niet om. Maar goed, misschien moet je 't eerst zelf zien voordat een ander het uit gaat leggen.

Het mooie van faceboek en een forum als dit is: Je hóeft 't niet te volgen. Dit in tegenstelling tot whatsapps, fw-mail/spam/hoax en andere moppentapperij. Of van die ellenlange verhalen van familieleden die je amper kent over hun ziekenhuisbezoekjes enzo. Als dat in je mailbox beland vind ik dat gewoon irritant. Als ik 't op Facebook zie kan ik 't snel scannen en besluiten om totaal ongepast alsnog op Like This te drukken. :lol:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 okt 2012, 15:11

't is niet zo dat ik Facebook niet ken hoor (m'n vrouw heeft wel een account en ik spiek wel eens :mrgreen: ). Vind het wel een rommelige site en lastig te volgen maar dat komt wss omdat ik het niet gebruik. Vind het wel "apart" hoeveel "vrienden" iedereen heeft... Dat vind ik eigenlijk het leukste om ff te kijken, eens kijken wie wie kent. Maar verder? Geen zin om eraan te beginnen. Alhoewel, misschien dat ik dan ook meer "vrienden" krijg :)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 09 okt 2012, 15:17

De hoeveelheid maakt niet zoveel uit. Wat leuk is van FB is dat je bij sommige 'vrienden' aan kunt geven dat je hun berichten graag wil volgen. Dus hun berichten komen dan altijd bovenaan.

Daarnaast zijn er veel pagina's. Dat was een jaar terug nog niet zo spannend, maar nu heeft iedereen wel door hoe je een boeiende pagina bijhoudt. Dat is makkelijk via FB te volgen. Als je al die info als websites moest gaan volgen, dan is 't niet te doen. Om goede websites en facebook te bundelen hebben we FlipBoard op de iPad.

Daarom blijf ik erbij: het is én én.

Snipe

Bericht door Snipe » 10 okt 2012, 09:05

Arthur schreef:misschien dat ik dan ook meer "vrienden" krijg :)
Je hebt vast wel een paar collega's en familieleden die je alleen al uit beleefdheid toevoegen. En Rico accepteert iedereen als vriend. Je zult vast niet vereenzamen op Facebook..!

allen

Bericht door allen » 10 okt 2012, 09:22

Arthur schreef:'t is niet zo dat ik Facebook niet ken hoor (m'n vrouw heeft wel een account en ik spiek wel eens :mrgreen: ). Vind het wel een rommelige site en lastig te volgen maar dat komt wss omdat ik het niet gebruik. Vind het wel "apart" hoeveel "vrienden" iedereen heeft... Dat vind ik eigenlijk het leukste om ff te kijken, eens kijken wie wie kent. Maar verder? Geen zin om eraan te beginnen. Alhoewel, misschien dat ik dan ook meer "vrienden" krijg :)
Fb kent nu eenmaal geen 'accepteer deze niet vriend die uw hobbies deelt' optie.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 11 okt 2012, 15:46

Een want knop........
http://www.automatiseringgids.nl/nieuws ... gheidsknop

Met een druk op de knop verander je in een lead op pootjes.

Plaats reactie