Mooie foto's DvH en KW.
Out of the box woon-werk vervoer (andere route, ander vervoermiddel, etc.) is geweldig.
Anekdote: Gisteren afgesproken met Metin en Emel in Beverwijk om de trouwalbums te bekijken waar ook mijn foto's in zijn verwerkt. Enkel het "verkeerde" vervoermiddel naar het werk (Zoetermeer) gekozen, nl. de 50cc brommer. Druk, druk, druk dus rond 18.00 opeens de realiteitszin oops rond 1930 afspraak in Beverwijk
Metin gebeld. Uitgelegd en op de brommert vertrokken. Heerlijk binnendoor gecrossed. Plassen, parken e.d. gezien waar je anders nooit komt. Leiden, Noordwijk, Haarlem, Santpoort, IJmuiden, pontje en rond 20.00 stond ik gewoon met de brommert voor de deur in Beverwijk. Terugweg weer pontje over en via Haarlem, Hoofddorp, Aalsmeer naar Alphen. Rond 24.00 thuis en gesloopt. Maar wel met veel voldoening. Leuke rit (DF) gehad, genoten van het gezelschap en het eindresultaat van de trouwfoto's en een mooie herinnering rijker. NL is zoveel meer dan dat je vanuit de auto kunt zien. En helemaal in deze tijd. Geef mij voldoende tijd (en dus geld), een simpel brommertje en een fototoestel en ik cross volledig voldaan de hele wereld rond
Mark.