Vorige week nog een zwarte zien rijden

Zwart is natuurlijk altijd goed vandaar dat mij Aygo ook zwart is.
Ik noem de Aygo daarom ook altijd liefkozend "The Black Mean Machine"
Jep, da's raar niet?, met exact hetzelfde blok. Wat je met een uitlaatje kunt doen zeg. Misschien dus ook die 35pk extra in de 911 of zo, nét ff andere tuning dus ander geluid ook.. ?? Ik niet snapKnot schreef:..vind het ook meteen een mooier voller geluid.
Vergeten jullie niet dat de eene een coupé is en de andere een cabrio. In de coupé heeft de mic geen last van windgeruis en wordt de diepe dreun extra versterkt.SpyderFerdi schreef:Jep, da's raar niet?, met exact hetzelfde blok. Wat je met een uitlaatje kunt doen zeg. Misschien dus ook die 35pk extra in de 911 of zo, nét ff andere tuning dus ander geluid ook.. ?? Ik niet snapKnot schreef:..vind het ook meteen een mooier voller geluid.
Dat lijkt me niet zo verwonderlijk gezien het feit dat de grote fabrikanten tegenwoordig sound-engineers aan het werk hebben om het geluid te bepalen van een dichtslaande deur.SpyderFerdi schreef:Dat is het niet Apolo2. Een Boxster klinkt nooit diep en vol, altijd wat hees en ruiserig. Ik weet zeker dat Porsche het geluid dieper 'tuned' voor de 911. Ben er eigenlijk voor 100% zeker van. Een cabrio 911 klinkt dieper/voller dan een gesloten Cayman.
Fer je hebt volledig gelijk mbt het geluid tunen. Mijn reactie was gericht op de filmpjes, op basis daarvan kan je niet oordelen gelet cabrio vs coupé.SpyderFerdi schreef:Dat is het niet Apolo2. Een Boxster klinkt nooit diep en vol, altijd wat hees en ruiserig. Ik weet zeker dat Porsche het geluid dieper 'tuned' voor de 911. Ben er eigenlijk voor 100% zeker van. Een cabrio 911 klinkt dieper/voller dan een gesloten Cayman.
SpyderFerdi schreef:Ik dus ook direct het gas erop, maar ik reed in de Yaris .....
Top toch je hebt die Spyder nu toch al bijna een jaarSpyderFerdi schreef:Ik vind de nieuwe 911 regelrechte porno, en dé 'car to have'. Klaar.
van deze is datPorsche has released a limited edition 911 Club Coupe to commemorate its 60th anniversary.
The 911 Club Coupe imitates the new (991) 911 Carrera S Coupe with a classic “Brewster Green” interior color, but each will feature the lettering “911 Club Coupe” on the door.
The power rating of the 3.8-liter engine has been increased to 430 horsepower, 30 horsepower over the standard 991 Carrera. The limited edition line also includes a center radiator, a sports exhaust system with two dual tailpipes, new set of cylinder heads and camshafts and the Sport Chrono Package with an optimized engine management system. The engine bay styling has been updated with a titanium-colored cover and carbon fiber inserts.
Options include the Sport Design Package with a distinctive front bumper with front spoiler and a duck tail rear spoiler. The Club Coupe gets the Sport Suspension PASM package as standard with an electronically controlled damping system and suspension lowered by 20mm.
Porsche included a switch panel trim strip with laser etched “911 Club Coupe – personally built for” and the name of the Porsche Club member and owner engraved in the interior. A 911 Club Coupe leather key pouch is also included.
Only 12 club members will have the opportunity to snag the limited edition car starting July 16.
+1 begrijp ik ook niet zo goed. Klaarblijkelijk weet Porsie dat die specials in trek zijn.Robin schreef:Allemaal mooi en prima, maar nu wéér zo'n Limited Edition van 'n 'gewone' 911? Pff.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 1 gast