gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
SUPERGAAF! minder kan ik er niet van maken...
echt te gek, hoop dat ik je snel eens tegenkom hier in de buurt zodat ik hem kan bewonderen.
heel veel

Jim V. schreef:Hey Roy,
kwam je vanmiddag tegen in de burg. van houtlaan waar je links richting de mac. draaide (glijdend)
echt een gave machine om te zien rijden, en mensen die langs je stonden bij het stoplicht zie je kijken van : is dat een auto??? haha
maar echt gaaf!!
Tissi RS schreef:ERG gaaf!! Alleen qua DF heb je nu de max wel ver bereikt volgens mij.
Wel mooi dat zo'n snelle auto al echte DF biedt als je door de bebouwde kom rijdt in de regen.
Gebeurd wel eens, is niet echt mijn smaak...en daarbij speel ik met de gedachte om het geel ook donker te wrappen....misschien ook gunmetal grey, kom ik toch een beetje bij je voorstel uit! Maar voorlopig gaat het budget nog even naar rijden en weekendje ring en allerlei kleine dingetjes die bij elkaar toch weer zakgeld kosten. Alles op zijn tijd!Jeroen K. schreef:waarom de velgen niet geel maken zoals andere delen van de auto? kan een auto als dit wel hebben lijkt mij?
GTRene schreef:mooie spiegels zeg![]()
merk en type?
leuk aftermarket spul.
Tja die lampen, dat wil ik graag aanpassen, maar dat kost het nodige als je dat goed wilt doen, dus dat zal volgend jaar komen, dan wil ik inderdaad de Atom 3,5 lampen.GTRene schreef:oh...en wanneer headlight conversion? type 3.5 (nieuwste kan)
doch zoiets als in dit draadje staat ook miles better, past meer bij de auto>>
https://forge.localmotors.com/pages/pro ... oject-home
ja die 2 ronde dingen, doch die hebben de koplampen een eindje daarachter.Roy RS schreef:
Dat is het mooie, dit is gewoon origineel Ariel...heel solide en stevig, doch weegt niks...
Tja die lampen, dat wil ik graag aanpassen, maar dat kost het nodige als je dat goed wilt doen, dus dat zal volgend jaar komen, dan wil ik inderdaad de Atom 3,5 lampen.GTRene schreef:oh...en wanneer headlight conversion? type 3.5 (nieuwste kan)
doch zoiets als in dit draadje staat ook miles better, past meer bij de auto>>
https://forge.localmotors.com/pages/pro ... oject-home
welke bedoel jij in dat draadje? Gewoon de originele 2 bultjes? die zijn niet straatlegaal in NL.
Gebruikers op dit forum: 328itouringdrift, Berry1000RR, jessedehaan, lykel, Mark 320iS en 9 gasten