Ik rijd liever diesel, beetje koppel.. :strong:
Deze motor zal ook niet helemaal origineel blijven..
600/700 nm moet niet zo'n probleem zijn.
En dan word het best leuk met zo'n auto.
En de auto is belastingvrij dus ideaal voor een diesel
Tim, bedankt voor de plaatjes.
Ik ga ze er binnenkort even in lassen.
Bouten bij de dealer besteld.
Dus kan achteras klaar maken nu.
Gisteravond Sperdiff er even onder gehangen.
En H&R voor stabi gemonteerd.
Meteen ook kogelgewrichten ipv stabstang rubber gemonteerd.
Hoop lol al nu met de auto!
Kunt gewoon donuts doen tot je misselijk word haha.
Wel heb ik een trilling in de auto nu met gas geven.
Waarschijnlijk door het powerflex rubber in de diff ophanging..
Kan iemand bevestigen of dit normaal is bij een powerflex diff rubber?? (geel rubber)
Nee, dit is met verloopbussen zodat E46 lagers/naven op de E30 veerpoot passen.
Ook zal ik dus adapters moeten maken voor de bevestiging van de remklauw.
Velgen zijn helemaal gewrapt in carbonfolie.
Deze had ik al als circuitset voor mijn 1 serie, maar vind ze erg gaaf onder de E30.
Op 300mm.de heb je standaard oplossing te koop.
Alleen wil ik daar geen 1000 euro aan uitgeven.
Ik kan zelf wel wat in elkaar sleutelen voor weinig hoop ik
Als ik morgen beetje tijd heb ga ik beetje draaien en frezen, zien of het wat word..
Weet wel al hoe ik het ongeveer wil hebben.
Ik vind idd ook de prijzen daar een beetje hoog, maar gelijk heeft ie, hij maakt mooie spullen en heeft er een hoop uitzoek werk van gehad..