Man o man.... Humor dit!

Tom schreef:Nee abo's in het algemeen zijn duur geworden.romo schreef:
Kosten abo verdubbeld bij de 5
Daarom koop ik m'n telefoons los.
Heb daarnaast een sim-only abo a 20 euro per maand (170 min/mnd ofzo en 1 GB dataverkeer). Als ik die zou verlengen zou ik ook duurder uit zijn, dus laat em lekker doorlopen.
Minuten maak ik ook nooit op.. ben ik geen wijf dus gesprekken duren hooguit vijf minuten.
+1Tom schreef:Nee abo's in het algemeen zijn duur geworden.romo schreef:
Heb daarnaast een sim-only abo a 20 euro per maand (170 min/mnd ofzo en 1 GB dataverkeer). Als ik die zou verlengen zou ik ook duurder uit zijn, dus laat em lekker doorlopen.
Minuten maak ik ook nooit op.. ben ik geen wijf dus gesprekken duren hooguit vijf minuten.
Bij het andere abo met telefoon zit als het goed is ook 50% korting, maar dan voor 8 maanden.Martijn_bmw schreef:+1Tom schreef:Nee abo's in het algemeen zijn duur geworden.romo schreef:
Mijn vodafone abonement was:
150 bel/sms voor 22.50EUR per maand (inmiddels van 2 jaar geleden)
nu was de keuze:
75min/onbeperkt SMS/500mb voor 37.50EUR per maand of sim-only 75min/onbeperkt SMS/500mb voor 21.50EUR per maand en 14mnd 50% korting...
dat is dus:
24 x 37.50EUR = 900EUR
vs
24 x 21.50EUR + 14mnd 50% kort. = 365EUR
verschil van 535EURnou dan koop ik zelf wel mijn telefoontje... heb ik ook nog meer vrijheid wanneer ik iets nieuws wil etc...
Robin Hartog schreef:Ik denk dat ik toch maar mijn iPhone 4 ga houden en mijn iPhone 5 abo bestelling etc ga annuleren en naar een goedkope SIM-only ga, kost me toch teveel geld dat ik op dit moment niet heb. Misschien dat ik nog een 4S 32GB wil als ik die voor een mooie prijs kan krijgen.
Geld is er wel, maar geef het nu 'liever' uit aan andere dingen, maar het is inderdaad een wijze beslissing.Arthur schreef:Wie ben ik om er wat van te zeggen maar doe het toch. Even de schoolmeester uithangenWijs besluit. Geen geld hebben maar wel "nice to have" dingetjes bestellen...
Met al een "4' in het bezit helemaal gekkenwerk natuurlijk.
Robin Hartog schreef:Ik denk dat ik toch maar mijn iPhone 4 ga houden en mijn iPhone 5 abo bestelling etc ga annuleren en naar een goedkope SIM-only ga, kost me toch teveel geld dat ik op dit moment niet heb. Misschien dat ik nog een 4S 32GB wil als ik die voor een mooie prijs kan krijgen.
Mag toch hopen dat je mij niet zielig noemt, nu.RVV schreef:Als je koopt omdat je hem wilt, prima breng ik niks tegen in. Maar klaag dan niet dat het allemaal zo duur is geworden. En dat de subsidies (=lening) op het toestel zo beroerd zijn. Overigens zie ik een iphone niet in dezelfde lijn als bv een Rolex of een Porsche. Dat vind ik luxe artikelen, voor luxe artikelen geld geen prijsperceptie. Die koop je ook niet omdat je ze nodig hebt maar omdat je ze wilt. Dan klaag je ook niet over de prijs. Een iphone zie ik als een tool, een stuk gereedschap die veel dagelijkse dingen een stuk makkelijker en vooral sneller maakt. Een iphone is eigenlijk een soort van zwitsers victorinox zakmes. In ieder geval zeker geen luxe artikel of statussymbool. Nogmaals ik snap best waarom je een nieuwe iphone wilt/aanschaft maar doe dat ook gewoon ipv honderdduizend rekensommetjes met drie cijfers achter de komma over 5 jaar uitgerekend om te zien waarbij je uiteindelijk 25 euro besparing hebt. Dat maakt het gewoon zielig.
Eerste dikgedrukt: Daar valt over te twisten hence de miljoenen fake Rolexen in omloop en dat niet iedereen hier het Goddelijke merk Porsche rijdt.RVV schreef:Als je koopt omdat je hem wilt, prima breng ik niks tegen in. Maar klaag dan niet dat het allemaal zo duur is geworden. En dat de subsidies (=lening) op het toestel zo beroerd zijn. Overigens zie ik een iphone niet in dezelfde lijn als bv een Rolex of een Porsche. Dat vind ik luxe artikelen, voor luxe artikelen geld geen prijsperceptie. Die koop je ook niet omdat je ze nodig hebt maar omdat je ze wilt. Dan klaag je ook niet over de prijs. Een iphone zie ik als een tool, een stuk gereedschap die veel dagelijkse dingen een stuk makkelijker en vooral sneller maakt. Een iphone is eigenlijk een soort van zwitsers victorinox zakmes. In ieder geval zeker geen luxe artikel of statussymbool. Nogmaals ik snap best waarom je een nieuwe iphone wilt/aanschaft maar doe dat ook gewoon ipv honderdduizend rekensommetjes met drie cijfers achter de komma over 5 jaar uitgerekend om te zien waarbij je uiteindelijk 25 euro besparing hebt. Dat maakt het gewoon zielig.
Klopt, omdat 'n 4(S) nu gratis is bij 'n abbo....RVV schreef:Elke tokkie loopt vandaag de dag al met een iPhone te zwaaien. Weg statussymbool
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], erwin20vt en 7 gasten