FreudeamFahren schreef:Paul adverteert er buiten zijn website niet mee. Een koper meldt zich "vanzelf" uit zijn eigen klantenbestand of netwerk. Waarvan akte

FreudeamFahren schreef:Paul adverteert er buiten zijn website niet mee. Een koper meldt zich "vanzelf" uit zijn eigen klantenbestand of netwerk. Waarvan akte
Hier wordt je inderdaad wel hebberig vanFreudeamFahren schreef:Driftbaar of niet: dit is niet duur.
996 Carrera4S 171.000 km € 24.850
Ik ben 1.92 en kan niet echt mijn plek vinden op de normale stoelen van een 996, maar wanneer de auto sport of zelfs de schaalstoelen heeft is er niets aan de hand. Zeker met schaalstoelen is het perfect. Ik heb mijn lengte puur in de benen, dus kom qua hoofdruimte nooit in de problemen. En in een 996 kunnen je benen prima wat op zij (langs het stuur dus) als je lange benen hebt.m3e30_chris schreef:Je hebt nog nooit in een 996 gezeten begrijp ik ...Knot schreef: Is dit zitpositie dan echt zo slecht?
Als je boven de 1m80 bent is de positie echt beroerd ... voor een 'sportwagen' natuurlijk ...
Als je er lol mee wilt hebben, dan gooi je die stoelen er meteen uit. Dat weet ik 100%zeker!
Neem aan 171.000km, en hij is 3k goedkoper dan degene die ik in de openigspost had (met merkwaardige missende beurtjes).FreudeamFahren schreef:Driftbaar of niet: dit is niet duur.
171.000 km. Dat zeg ikKnot schreef:Neem aan 171.000km, en hij is 3k goedkoper dan degene die ik in de openigspost had (met merkwaardige missende beurtjes).FreudeamFahren schreef:Driftbaar of niet: dit is niet duur.
Dit zijn de standaard (niet-sport) stoelen dan neem ik aan?
EZ 12/1999
110.000 km
Benzin
265 kW (360 PS)
Schaltgetriebe
Zeer speciale Carrera coupe R. Origineel Nederlands en Dealer onderhouden.
Importeur Pon heeft in samenwerking met de fabriek een speciale uitvoering laten maken van de 911 Carrera Coupe ter gelegenheid van de Auto RAI.
Gewijzigde cilinderkoppen, nokkenassen, in en uitlaatspruitstukken en niet te vergeten een aangepast motormanagement zorgen voor 345 PK.
Tevens is het onderstel 10 cm verlaagd en d.m.v. kortere strakkere veren met zwaardere stabilizatoren, strakker ingestelde schokdempers hetgeen een sportievere rijstijl toestaat.
Verdere extra's zijn een in en uitschakelbare sportuitlaat, 18" turbovelgen,PSM stabiliteitsprogramma, Porsche HiFi pakket, verlaagde zwart lederen sportstoelen en metallic lak.
Nope. Geen echte GT3. Projectje obv een gewone 3.4 van deze tent:GTRene schreef:(...)28.990,-euro Porsche 911 Carrera 996 GT3
EZ 12/1999
110.000 km
Benzin
265 kW (360 PS)
Schaltgetriebe
Ik zou niet snel een zilver 996 porsche nemen...komt ie (vind ik) niet mooi tevoorschijn.Knot schreef:20k is geen geld.... wellicht als je met contant 19 zwaait en 500 in de andere broekzak stopt als backup dat ie mee mag...
Alleen is die 3.6 niet een heel stuk beter voor 5k meer? Mk2 model, nieuwe motor etc... al ziet die 3.4 er in die kleur wel stoerder uit dan de makke 3.6 bij boonstoppel.
Is er aan die looks nog wat te doen trouwens, zo in t zilver oogt ie wat tam vond ik. Zal er volgende week eens binnenlopen.
Gebruikers op dit forum: Ti-Tourist (Erik), wjt en 30 gasten